38+5 haftalık gebeyim, hiç belirtim yok normal mi?

0 oy
917 göst.
13 Aralık 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (149 puan) sordu
38 +5 gün hiç bir belirti yok sancilarim arada oluyo sizler nasılsınız bide sizinde karnınız agriyomu 
Gebelik haftası 38

5 Cevap

0 oy
13 Aralık 2021 (260 puan) cevapladı
38 +1 günlüküz arada sancı giriyor ama aşırı ağrım oluyor yürümekte zorlanıyorum normal bekliyoruz bakalım hiç gelesi yok gibi ama ağrılar 
13 Aralık 2021 (1,083 puan) yorumladı
Canım bende 38+1 bugün bebek 2 gündür çok az hareket ediyo zor hissediyorum diyebilirim yani sizdede böyle bi durum var mı aceba ya korkmaya başladım az da olsa hissediyorum ama acile gitcem akşam :(
13 Aralık 2021 (260 puan) yorumladı
Canım gene de git ne olur ne olmaz ben çikolata falan yiyom o zaman hemen hissediyorum gözünüz hep onda olsun ne olur ne olmaz canım git doktora kesin
13 Aralık 2021 (1,083 puan) yorumladı
Gitcem canım eşimin gelmesini bekliyorum çikolata hurma flan yedim ama çak hafif hissediyorum rabbim hayırlısına çıkarsın inşallah arkadaşıma sordum doğumun yakın olabilir dedi bakalım dr ne dicek teşekkür ederim canım
13 Aralık 2021 (260 puan) yorumladı
Gittin mi canım merak ettim de iyi mi sorun varmı
13 Aralık 2021 (1,083 puan) yorumladı
Gittim canım dr sorun yok dedi ama arkadaşıma gösderdim hareketi az dedi oda dr diğer hastalar bekliyo diye geçiştirdi zaten 3 defa sordum nts iyi dedi ama banada hiç iyi gelmedi önceki nts lerle karşılaştırdım baya az yani sadece suyu flan normal dedi ondan içim rahat ama bakalım bi kaç gün bekleyim polikliniğe gitcem grev var flan diyolar biter heralde oda o zamana kadar
-Reklam-
0 oy
13 Aralık 2021 misafir cevapladı
38+5 normal bekliyorum ama ne sancı var ne de belirti arada bebek baskı yapiyo belime falan ağrı giriyo ama geçici hemen geciyo bebeğim iki üç gündür çok hareketli anlam veremiyorum hayırlısı hakkimizda
13 Aralık 2021 (149 puan) yorumladı
Evet adet sancısı gbi bazen bnada bi sanci geliyo belimede
13 Aralık 2021 misafir yorumladı
Hayırlısı ile kavusalim evlatlarımiza inşallah son günler geçmiyor
0 oy
13 Aralık 2021 (33 puan) cevapladı
39+2 olduk hiç bir belirti yok. Kontrolden geldim nst de sancı da yok. Gelmeye niyetide yok.
13 Aralık 2021 (57 puan) yorumladı
38+3 bizde sadece arasira adet sancisi gibi sanci oluyor yarin çatı muayenesi olacam bakalim
13 Aralık 2021 (33 puan) yorumladı
Çatı muayenesi 36da olmuştum 1cm açıklık vardı. Umarım açılmanz başlamıştır. Cuma günü suni sancı deneyecek bana da doktorum
13 Aralık 2021 (30 puan) yorumladı
Bnmde 39+1 hicbisi yok, doktor nekadar surede bir cagiriyor son haftada aceba
13 Aralık 2021 (33 puan) yorumladı
Ben 36. haftadan beri üç günde bir gidiyorum.
13 Aralık 2021 (30 puan) yorumladı
Öyle mi banada haftada bir gel diyolar sürekli oyuzddn sordum
0 oy
13 Aralık 2021 (108 puan) cevapladı
38+5 im bende sancilarim sık sık oluyor cuma kontrolüm vardı 2 cm aciklik varmis doktor suni sancı ile başlatmak istedi ama ben kendi sancimi beklemek istedim belime karnımın altına kasiklarima arada sancı giriyor ama düzenli değil 3.gebeligim benim beklemedeyiz bakalım önümüzdeki hafta pazartesi gelse süper olacak aynı olmuş olacak doğum günlerimiz oglumla
0 oy
13 Aralık 2021 (2,260 puan) cevapladı
38.5 bende arada bel ağrm oluyor karnm ağrıyo sancı gieiyor bazen sanli tuvaletim gelmş gibi oluyr geçiyo sonra şimdide kasıklarıma baskı yapıyor 

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

38 hafta 5 günlük gebelikte doğum belirtisi olmaması normal mi?
38 hafta 5 günlük gebelikte herhangi bir doğum belirtisi hissetmemek oldukça normal bir durumdur. Gebeliğin 40. haftasına kadar doğumun başlaması beklenebilir ve vücudunuz henüz aktif doğum sürecine girmemiş olabilir. Ancak, bebeğinizin hareketlerinde azalma hissederseniz veya su gelişi gibi durumlar yaşarsanız vakit kaybetmeden doktorunuza başvurmalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
38 haftalık gebelikte karın ağrısı neden olur?
38 haftalık gebelikte yaşanan karın ağrıları genellikle rahim kaslarının gerilmesi, bebeğin baskısı veya yalancı doğum sancıları olarak bilinen Braxton Hicks kasılmalarından kaynaklanır. Bu ağrılar düzensizse ve dinlenince geçiyorsa genellikle doğuma hazırlık sürecidir. Ancak ağrılarınız düzenli hale gelirse, şiddeti artarsa veya kanama eşlik ederse mutlaka uzman bir hekime danışmanız gerekir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğumun yaklaştığını gösteren belirtiler nelerdir?
Doğumun yaklaştığını gösteren en temel belirtiler düzenli ve şiddeti artan kasılmalar, nişan gelmesi (mukus tıkacı), suyun gelmesi ve bebeğin kanala yerleşmesiyle birlikte idrara çıkma sıklığında artıştır. Her anne adayında bu belirtiler farklı zamanlarda ve yoğunlukta görülebilir. Kasılmalarınızın süresini ve sıklığını takip ederek doğumun gerçek olup olmadığını anlamaya çalışabilirsiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
38 haftalık gebelikte sancılar nasıl ayırt edilir?
Gerçek doğum sancıları düzenli aralıklarla gelir, zamanla sıklığı artar, süresi uzar ve pozisyon değiştirmekle veya dinlenmekle geçmez. Buna karşılık yalancı sancılar düzensizdir, genellikle karnın ön kısmında hissedilir ve dinlenince azalır. Eğer sancılarınız 10 dakikada bir veya daha sık aralıklarla gelmeye başladıysa, bu durum doğumun başladığının işareti olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
38 haftalık hamileyim, ne zaman hastaneye gitmeliyim?
38 haftalık hamilelikte suyunuzun gelmesi, düzenli aralıklarla (yaklaşık 5-7 dakikada bir) gelen sancılar, vajinal kanama veya bebeğin hareketlerinde belirgin bir azalma fark ettiğinizde hastaneye gitmelisiniz. Bu belirtiler dışındaki durumlarda doktorunuzun size verdiği randevuları takip etmek ve genel durumunuzu gözlemlemek yeterli olacaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.


1,512,799 soru

24,673,921 cevap

367,429 kullanıcı

...