39 haftalık hamileyim, bebeğim emmezse ne yapmalıyım?

0 oy
678 göst.
30 Haziran 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (67 puan) sordu
Guzel annısler birinci hamılelıgımde oglum dogdu mememı hıc tutmadı mama verdim emmeyı bilmiyordu sonra bıboronla verince ona alıstı beni bıraktı simdı 39 haftalık hamileyim allhın izni ile bir kızım olacak cok dua ediyorum emmeyı bilsin diye emsın diye yine ne olur olmaz diye bıboronu aldım eczaneden sırınga alsam mı acaba sagar sırıngayla verırım diye dusundum ınsallh gerek kalmaz ama bilemedim sımdıden tesekkur ederim guzel annısler 
Gebelik haftası 39

9 Cevap

0 oy
30 Haziran 2022 (1,475 puan) cevapladı
İlk çocuk tutmadiysa buda tutmicak diye bişey yok tutar merak etme şırınga falan alıştırma doğar doğmaz memeyi düzgün bı şekilde ağzına almasını sagla 
30 Haziran 2022 (67 puan) yorumladı
Tesekkur ler canm ınsallh tutar
-Reklam-
0 oy
30 Haziran 2022 (650 puan) cevapladı
Kardesimin esi dogum yaptiginda onunda bebegi tutmamisti silikon meme ucu ile emzirdi hep. Siringa yerine onu deneye bilirsin canim sonrasi alisir zaten emmeye eger gögsünü tutamiyosa.
30 Haziran 2022 (67 puan) yorumladı
Oglum da bende silikon meme ucu kullandım ama inen sutu ıcmıstı sonra ıcmedı bıboronla alısmıs cunku hata yaptım ama gogus ucumda baya var benim yanı bu halılelıgımde de ıyı içe cıktı ucu gogsumun ınsallh emer
30 Haziran 2022 (650 puan) yorumladı
Gögüs ucun varsa korkma. Ilkinde bende nasil emzirecegimi cözemedim. Bebegim hep agliyodu tutmuyodu. Ben yurt disindayim notmal dogumda 48 saat gecmeden eve göndermiyolar. O sürecte hep ebenin yardimiyla emzirdim. Ben gögsümün ucunu veriyomusum yanlis dedi o sekilde süt gelmedigi icin almiyomus. Kahverengi kisminida tutmasi gerekli oldugunu söylemisti. Öyle öyle alistik. Ikincide hic zorlanmadim. Biberon veya siringa kolaya geliyo cünkü cektikce geliyo mama. Dogru tutturman önemli
0 oy
30 Haziran 2022 (96 puan) cevapladı
Canım benim bebeğim küvezde kalmıştı memeyi hiç istemiyordu reddetti hep ama ben pes etmedim memeyi sürekli verdim bazen şiddetle istemiyordu o zamanlar da sağıp kaşıkla verdim tabi yeğenlerime baktığım için tecrübeliydim o konuda biberona alışılması çok kötü bişi ama ilki öyle oldu diye buda öyle olur diye düşünme sen 
30 Haziran 2022 (67 puan) yorumladı
Benim karısanımda cok oldu 1 de kaynanam habıre bu cocuk ac mama ver  Bn emzirmek istiyordum ac kalsın mecbur emecek dedim anlamadı hıc ac kalmadı agladıkca mama verdiler sonuc boyle oldu bunda kimseye karıstırmayacam ya insan evladını daha iyi bilir demi acsa toksa anne anlar
0 oy
30 Haziran 2022 (123 puan) cevapladı
Benim oğlanda almayı bilmiyodu hemşire yardımcı oldu sağolsun kizim da 9 aylik hic zorluk cekmedim direk aldı ucu olmadigindan zorlandi ilk cocugum... sende alması için hemsireden yardim iste mamaya alismasin3 üncuye hamileyim bundada kolay olacak inşallah sağlıcakla gelsinler inşallah yavrularımız 
30 Haziran 2022 (67 puan) yorumladı
Mama vermeyi dusunuyorum zaten her dk emzırcem ınsallh alısır tesekkur ederim canm
0 oy
30 Haziran 2022 (163 puan) cevapladı
Doğar doğmaz hemen emzir canım elinden geldikçe alıştırma şırınga ya şırınga ile sagmak azap resmen ilk doğduğu an emzirirsen çok tatlı gelir o süt tutar Allah in izniyle 
30 Haziran 2022 (67 puan) yorumladı
Insallh canm benim cok tesekkur ederim
0 oy
30 Haziran 2022 (4,021 puan) cevapladı
Kasık biberonlar var sadece onu dene canım yada hortum sistemi ile beslenme var araştır öylede meme emmeye alsiyor 
30 Haziran 2022 (67 puan) yorumladı
Tesekkur ler canm arastırcam ınsallh
30 Haziran 2022 (4,021 puan) yorumladı
Rica ederim canım benim rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
0 oy
30 Haziran 2022 (4,793 puan) cevapladı
Sadece şırınga ve kaşık kullanın takviye verirken. Biberon kullanmayın. Bir süre sonra mecbur alışır 
30 Haziran 2022 (67 puan) yorumladı
Tesekkur ler canm ınsallh onlarda gerek kalmaz  Rabbım hepimizin evlatlarını saglık bir sekile kucaklarımıza almayı nasip etsin ınsallh
30 Haziran 2022 (4,793 puan) yorumladı
Bebek tutsa bile sarılık olmasın diye illaki takviye veriliyor ilk bir iki gün. Eds sistemi de deneyebilirsiniz. Beslenme sondası alın medicalcilerden
0 oy
30 Haziran 2022 (25 puan) cevapladı
Bende 1 ay önce ilk doğumunu yaptim meme ucu olmadığı için çok zorlandım tecrubesizlik bakanım yoktu sezeryan dogum yapınca çok kötü şeyler yaşadım daha bebeğimin tadına yeni varmya başladım bilmiyodum bilsem hemen silikon meme ucu alırdım emziremedigim icin sarilik bile oldu cocugum biberon la ugradilmiyo gerçekten ama meme ucu gerçekten güzel cozum
30 Haziran 2022 (67 puan) yorumladı
Benimde sarılık oldu maalesef cocugum 4 gun hastanede ısıkta yattı cok zor bir donemdı silikon kullandım ama bende ise fazla yaramadı
0 oy
30 Haziran 2022 (363 puan) cevapladı
Bebeğim kuvezdeyken mama desteği için biberon istediler. Hatta ben meme reddi olmasın diye kaşık biberon almıştım onu istemediler Philips avent aldık. Şimdi de prematüre olduğu için mama destekli gidiyoruz ama meme reddi yok benim bebekte. İçini ferah tut her bebek memeyi reddecek diye bir şey olmuyor 
30 Haziran 2022 (67 puan) yorumladı
Tesekkur ler ınsallh canm

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Bebek emmeyi reddederse biberon yerine şırınga ile beslemek doğru mu?
Bebek emmeyi reddettiğinde biberon yerine şırınga veya kaşık biberon kullanmak, bebeğin meme reddini önlemek için uzmanlarca önerilen bir yöntemdir. Biberon başlıkları emme refleksini değiştirebileceği için, şırınga ile besleme yöntemi bebeğin memeyi tekrar kavramasına yardımcı olabilir ancak bu süreçte mutlaka bir emzirme danışmanından destek almalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Yeni doğan bebekte meme reddi nasıl önlenir?
Yeni doğan bebekte meme reddini önlemek için doğumdan hemen sonraki ilk bir saat içinde ten tene temas kurmak en kritik adımdır. Emzirme sürecinde bebeğin ağzının memeyi tam kavradığından emin olmalı, biberon veya emzik gibi emme refleksini şaşırtabilecek yapay uçlardan ilk haftalarda kaçınmalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebeğim memeyi tutmazsa sağdığım sütü nasıl vermeliyim?
Bebeğiniz memeyi tutmadığında sağdığınız sütü biberon yerine kaşık, şırınga veya parmakla besleme yöntemiyle vermek, meme reddini engellemek için en güvenli yoldur. Bu yöntemler bebeğin emme mekanizmasını bozmaz ve memeye dönme ihtimalini yüksek tutar; sütü verirken bebeğin dik pozisyonda olduğundan emin olun.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
39 haftalık hamilelikte doğum sonrası emzirme hazırlığı nasıl yapılır?
39 haftalık hamilelik sürecinde emzirme hazırlığı için emzirme teknikleri hakkında video izlemek ve göğüs ucu bakımı hakkında bilgi edinmek faydalıdır. Doğumdan sonra ise en önemli kural, bebeği sık sık memeye tutmak ve süt kanallarını uyarmak için ten tene teması kesintisiz uygulamaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebeklerde biberonla beslenme emzirme sürecini nasıl etkiler?
Biberonla beslenme, bebekte 'meme şaşkınlığı' olarak bilinen duruma yol açabilir çünkü biberondan süt akışı memeye göre çok daha kolaydır. Bebek daha az çaba gerektiren biberon akışına alıştığında memeyi tutmak istemeyebilir; bu nedenle emzirme tam oturana kadar biberon kullanımından kaçınmak emzirme başarısını artırır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular


1,512,150 soru

24,665,542 cevap

366,953 kullanıcı

...