İlk aylar 8 kilo verdim, doğuma girerken hamile kaldığım kilodaydım. Ne aldım ne verdim yani. Karnı, kafa çevresi iki hafta geriden geliyordu. Bebeğim 3 kilo doğdu. Şimdi 11 aylık, bu ay kontrole gitmediğimiz için kilosunu bilmiyorum ama hiçbir zaman kilolu bir bebek olmadı çok şükür. Hep ortalama kilodaydı. Önemli olan sağlığı canım kilo vs önemli değil. Kafası iki hafta geriden geliyor deyince endişelenmiştim. Hala kafası küçük yani tipi öyle
bebekler koca kafa olur ya bizimki minnoş bir şey
Bu arada karnım hiç çıkmadı. Doğuma giderken bile dik dursam anlaşılmıyordu