İndireks coomb testim titreli ölçüyor doktorum 1.256 üstü çıkıyor. Doktorum bizşm labaratuar makinemiz 256 ya kadar ölçüyor dedi. Benimki daha yukarısında. Belki 500 belki bin üstü bilemiyoruz dha detaylosını.
25 günde bir ölçüyor. Bir hafta bakıyoruz yükselirken buluyor sonraki 25 günde yerinde duruyor. Şuana kadar bebeğimde bir anrmilik yok hareketleri iyi. Her 15günde bir bebeğin durumunu inceeliyor. 25.haftada öğrendim pozitif olduğumu. Şuana kadar kan nakli yapılmadan geldik. 34 haftada alırım sorun oluşursa demişti. Şükür 34e geldik gibi. 33.5 hafta olduk. Kan naklinden kurtulduk. Şimdi yine 15 günde bir gideceğim. 38 haftayı doldurana kadar bişey olmazsa d evam edeceğiz ama anemilik başlarsa hrmen sezeryan. Sizin adınıza da çok üzüüldüm. Benim 3. Çocuğum olacak inşallah. İlkinde böyle olsaydı gerçekten mahvolurdum sanırım. Rabbim kolaylık versin