Tatlım, bizim de kedimiz var, Ceviz :) herkes bir şey diyor ama ben sağlıkçıyım zaten :) aşıları yapıldı kedimizin ve iç dış parazit düzenli şekilde yenileniyor... Yani bebek için hiçbir sorun teşkil etmiyor hatta kedimiz bunalıma girecek eve bir insan daha eklenince :D
At diyen çok oluyor ki burada da vardır muhakkak aynı dusuncede olan... Tamamen senin ne istediğine göre değişir ki yapılan araştırmalar, çocuklar ile hayvanların bir arada yaşamasının, çocuk gelişimi açısından daha faydalo olduğunu söylüyor.
Köpek almayı da düşünüyoruz bakalım yaza doğru :) kedimizi strese sokmayacak bir cins bakıyoruz şu an...