5+5 haftalık hamileyim, beta 21 bin ama bebek görünmüyor mu?

0 oy
680 göst.
27 Nisan 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (53 puan) sordu
kizlar  5+5 haftalik hamileyi..dun doktora gittim  kesem görünüyor ama içinde henüz doktor bebeği görmedi daha erken olabilir dedi..ama bugün beta 21 bin geldi sizce normalmi
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

10 Cevap

0 oy
27 Nisan 2023 (71 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Cok normal benim de 2 bebeğim de böyleydi bazilarin rahminden dolayı görünmüyo bebek özeldeki doktorum söyledi 7 haftada git görünür insallah korkmayın 
-Reklam-
0 oy
27 Nisan 2023 (99 puan) cevapladı
Bence normal bir hafta sonra felan anca çıkar canım canını sıkma 
0 oy
27 Nisan 2023 (137 puan) cevapladı
Sakin ol  benim 7 haftamda göründü bebeğim bacim seninkide görünür inşallah 
0 oy
27 Nisan 2023 (280 puan) cevapladı
Ben 6. Haftada keseyi tek gördüm 7.haftadada bebeği gördük
0 oy
27 Nisan 2023 (1 puan) cevapladı
Normal 7 haftada gözüküyor 
0 oy
27 Nisan 2023 (329 puan) cevapladı
Canm acil deyince valla çok önemli bisey oldu sandim. Bak guzelim doktor sana ne demis erken. Sen niye endise ediyirsun banada erken dedi 5. Haftamda haftaya gel dedi sukur gördü. Yani ne bilim bu telaşın cok sacma kusura bakma.
0 oy
27 Nisan 2023 (1,384 puan) cevapladı
100 minyon kere başlıklara acil yazmayın denmesine bu nedir hala. Doktor gerekeni söylemiş zaten 
0 oy
27 Nisan 2023 (499 puan) cevapladı
Daha çok erken olduğu için gozukmemişdir canım. Ben 5 haftamda kesemi gördüm 2 hafta sonra gel dedi gittdim hem bebeğimi gördüm hem kalp atışını duydum. Merak etme canım ❤️iyi olur inşallah eğer beta hcg güzel cikmişsa hiç merak etme ben ilk kez Dr guttdigimde Dr bana çocuk değil zamanla beli olur demişdi ve çok üzülmüştüm boş kesemi diye ama çok şükür şu an 30 haftalık hamileyim. Ve herşey gayet normal çünkü daha çok küçük bebek. Kese gözükmesi normal 
0 oy
27 Nisan 2023 (505 puan) cevapladı
Benim de beta değerim 1000.00 kese bebeği gördüm dünde kalp atışını duydum 7+6
0 oy
27 Nisan 2023 (285 puan) cevapladı
5+5 de bebeğin gorunmemesi normal bence.Gec döllenme olabilir.Ben özellikle beklemiştim  7 .yada 8.haftada gidip gitmisken hem bebeği hem kalp atışlarını görürüm diye.

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

5 haftalık gebelikte beta hcg 21 bin iken kese içinde bebek neden görünmez?
5 hafta 5 günlük gebelikte beta HCG değerinin 21.000 seviyelerinde olması oldukça yüksek bir değerdir ancak bebeğin (embriyo) görülmesi için genellikle kese çapının en az 20-25 mm olması veya gebelik haftasının biraz daha ilerlemesi gerekebilir. Gebeliğin çok erken dönemlerinde, özellikle 6. haftaya kadar embriyo henüz ultrason cihazında net bir şekilde seçilemeyebilir. Bu durum genellikle cihazın hassasiyeti veya bebeğin henüz çok küçük olmasından kaynaklanır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
5+5 haftalık gebelikte beta hcg 21 bin olması normal mi?
5 hafta 5 günlük gebelikte 21.000 beta HCG değeri, gebeliğin sağlıklı ilerlediğini ve hormon üretiminin yüksek olduğunu gösteren normal bir aralıktır. Beta HCG değerleri kişiden kişiye farklılık gösterebilir ve bu değer, gebelik kesesinin oluşumunu destekleyen bir seviyedir. Önemli olan tek bir değerden ziyade, ultrason takibi ile gebelik kesesinin büyümesi ve zamanla embriyonun izlenmesidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelik kesesi göründükten ne kadar süre sonra bebek görülür?
Gebelik kesesi genellikle 4-5 haftalıkken vajinal ultrason ile görülebilirken, embriyonun ve kalp atışlarının izlenmesi genellikle 6. ile 7. haftalar arasında gerçekleşir. 5+5 haftalık bir gebelikte kesenin görülmüş olması olumlu bir gelişmedir; bebek genellikle bir veya iki hafta sonraki kontrolde net bir şekilde görülebilir. Doktorunuzun belirttiği gibi, bu dönemde sabırlı olmak ve bir sonraki randevuyu beklemek en doğru yaklaşımdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Beta HCG çok yüksekse gebelikte bebek geç mi görünür?
Beta HCG değerinin yüksek olması bebeğin geç görüleceği anlamına gelmez, aksine yüksek değerler gebeliğin devam ettiğini gösterir. Ancak bazen çok erken dönemlerde yapılan ölçümlerde beta HCG hızla yükselse de, embriyo henüz milimetrik boyutlarda olduğu için ultrason ekranına yansıması zaman alabilir. 21.000 seviyesindeki bir beta değeri ile doktorunuzun bir sonraki kontrolünde bebeği ve muhtemelen kalp atışlarını görmeniz beklenir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
5 haftalık hamileyim kesem var ama bebek neden yok?
5 haftalık gebelikte sadece gebelik kesesinin görülmesi tıbbi olarak beklenen ve normal kabul edilen bir durumdur. Embriyonun (bebeğin) görülmesi için gebeliğin 6. haftasını doldurması veya en azından 6-7 haftalık olması gerekebilir. Bu süreçte stres yapmamak, doktorunuzun önerdiği ultrason tarihlerini takip etmek ve sağlıklı bir gebelik süreci için düzenli beslenmek oldukça önemlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 326 göst.
25 Aralık 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Meryem yavuz (29 puan) sordu
0 oy
5 cevap 308 göst.
0 oy
2 cevap 304 göst.
12 Kasım 2023 Doğum kategorisinde Sennoo (11 puan) sordu

1,512,168 soru

24,665,829 cevap

366,971 kullanıcı

...