15 haftalık hamileyim ama kendimi hamile gibi hissetmiyorum

0 oy
112 göst.
3 Temmuz 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (2 puan) sordu
Kizlar merhaba 15+2 hamileyim ama kendimi haamile gibi hissetmiyorum sizce bu normal mi 
Gebelik haftası 15+2
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

1 cevap

0 oy
3 Temmuz 2023 (265 puan) cevapladı
Bnde 5 aylık hamileyim dedıgın gıbı ole hissetmiyorum bebısler kendını bellı etmıyor demekkı
-Reklam-

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

15 haftalık hamileyken kendimi neden hamile gibi hissetmiyorum?
15 haftalık gebelikte hamilelik belirtilerinin azalması oldukça normaldir ve genellikle vücudun hormon değişimlerine uyum sağladığı ikinci üç aylık döneme geçişi ifade eder. Birçok anne adayı bu dönemde mide bulantılarının azaldığını ve enerji seviyelerinin yükseldiğini hisseder. Bu durum bebeğin sağlığında bir sorun olduğu anlamına gelmez, aksine çoğu zaman gebeliğin en konforlu dönemine girildiğinin bir göstergesidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebeliğin 15. haftasında hamilelik belirtileri ne zaman biter?
Hamilelik belirtilerinin azalması genellikle 12 ile 16. haftalar arasında gerçekleşen doğal bir süreçtir. İlk trimesterde yoğun olan bulantı, yorgunluk ve hassasiyet gibi belirtiler plasentanın tam olarak devreye girmesiyle hafifler. Ancak her kadının gebelik süreci farklıdır; bazı anneler bu dönemde hiçbir belirti yaşamazken, bazıları hafif belirtilerle sürece devam edebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
15 haftalık gebelikte bebek hareketlerini hissetmek mümkün mü?
15 haftalık bir gebelikte bebek hareketlerini hissetmek genellikle çok zordur çünkü bebek henüz hareketleri dışarıdan hissedilecek kadar güçlü değildir. İlk gebeliğini yaşayan anneler genellikle 18 ile 22. haftalar arasında bebek hareketlerini hissetmeye başlar. Daha önce doğum yapmış anneler ise bu hareketleri birkaç hafta daha erken, yani 16. haftadan itibaren ayırt edebilirler.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamile olduğumu hissetmemek bebeğe bir zarar verir mi?
Hamile olduğunuzu hissetmemeniz bebeğinizin gelişiminde bir sorun olduğu anlamına gelmez ve doğrudan bir zararı yoktur. Gebelik belirtilerinin kişiden kişiye değiştiği unutulmamalıdır; bazı kadınlar tüm süreç boyunca çok az fiziksel belirti yaşayabilir. Bebeğin gelişimini takip etmenin en güvenilir yolu belirtilere odaklanmak değil, düzenli olarak yapılan doktor kontrolleri ve ultrason muayeneleridir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
15 haftalık gebelikte hangi belirtiler doktora danışılmalıdır?
15 haftalık gebelikte kendinizi hamile hissetmemeniz normal olsa da, şiddetli kasık ağrısı, vajinal kanama, yoğun sıvı kaybı veya yüksek ateş gibi durumlarda mutlaka doktorunuza danışmalısınız. Bu belirtiler dışında ani bir belirti kaybı genellikle vücudun yeni düzene alışmasıdır. Endişeleriniz devam ediyorsa, içinizi rahatlatmak adına doktorunuzdan bir ultrason randevusu talep ederek bebeğin kalp atışlarını kontrol ettirebilirsiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 281 göst.
0 oy
1 cevap 178 göst.
7 Mayıs 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Cagla_r (148 puan) sordu
0 oy
4 cevap 418 göst.

1,512,456 soru

24,669,361 cevap

367,170 kullanıcı

...