Adetime 6 gün varken betam 24.03 çıktı, belirtilerim normal mi?

0 oy
191 göst.
7 Temmuz 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (22 puan) sordu
Merhaba adetime 6 gün varken betam 24.03 çıktı.pazartesi günü gel doktor 2.beta için.suan betam kaç oldu bilmiyorum ama belirtilerim çok erken ve yoğun başladı.kızım da böyle bişi hiç yaşamadım.et türleri pis kokuyor mesela sadece sebze istiyorum vücudum ateş gibi sürekli ter uyku halsızlık yorgunluk.normalmi bu 

1 cevap

0 oy
7 Temmuz 2023 (139 puan) cevapladı
benim adetim 10 gün varken mide bulantısı,  kusma kasık agrisi göğüs ağrısı başlamıştı bir gün kala idrar testi yaptım iki çizgi çıktı sonra doktora gittim keseyi gördü. Gayet normal erken başlaması bir de yaz aylarindayiz ve gebelik dışında da çok sıcak hava ister istemez biz daha çok etkileniyoruz  folik asit kullanmayı ihmal etme değerlerinin yükselmesi için bol bol magnezyum (Sut ve sut urunleri )
7 Temmuz 2023 (22 puan) yorumladı
Teşekkür ederim.kızım da hiç olmamıştı böyle tedirgin oldum.dehşet bir yorgunluk var üzerimde.yüzümün beti benzi attı.
-Reklam-

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Adete 6 gün kala 24.03 beta değeri hamilelik için ne anlama gelir?
Adete 6 gün kala 24.03 çıkan beta HCG değeri, biyokimyasal olarak gebeliğin başladığını gösterir. Beta HCG değerinin 5 ve üzeri olması gebelik lehine kabul edilir, ancak sağlıklı bir ilerleme için değerin 48 saatte bir yaklaşık iki katına çıkması beklenir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamileliğin çok erken döneminde yoğun koku hassasiyeti neden olur?
Hamileliğin çok erken döneminde ortaya çıkan koku hassasiyeti, vücuttaki beta HCG ve östrojen hormonlarının hızla yükselmesinden kaynaklanır. Bu hormonal değişimler koku alma duyusunu keskinleştirerek özellikle et, baharat veya ağır kokulu yiyeceklere karşı mide bulantısı ve tiksinme hissi yaratabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Erken gebelik döneminde vücut ısısının artması ve ateş basması normal mi?
Erken gebelik döneminde vücut ısısının yüksek seyretmesi ve ateş basması, progesteron hormonunun artışıyla doğrudan ilişkilidir. Progesteron metabolizmayı hızlandırdığı için anne adayı kendini sürekli sıcak hissedebilir, terleyebilir ve normalden daha fazla halsizlik yaşayabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
İkinci gebelikte belirtilerin ilkinden daha farklı başlaması mümkün mü?
Her gebelik kendine has bir süreçtir ve ikinci gebelikte belirtilerin ilkinden farklı olması oldukça normaldir. Vücudun hormon değişimlerine verdiği tepkiler, yaşın ilerlemesi veya fiziksel kondisyonun değişmesi nedeniyle önceki hamileliğinizden daha yoğun veya farklı erken belirtiler yaşayabilirsiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Erken gebelik döneminde halsizlik ve yorgunluk ile nasıl başa çıkılır?
Erken gebelik dönemindeki yorgunluk ve halsizlik, vücudun bebek için yeni bir düzen kurma çabasından kaynaklanır. Bu süreçte vücudun ihtiyacı olan dinlenmeyi sağlamak, sık aralıklarla küçük porsiyonlar halinde beslenmek ve bol sıvı tüketmek halsizliğin etkilerini hafifletmeye yardımcı olur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular


1,512,225 soru

24,666,514 cevap

367,013 kullanıcı

...