36+4 haftalık hamileyim neden hiç sancım olmuyor?

0 oy
620 göst.
6 Ağustos 2023 Doğum kategorisinde (386 puan) sordu
Kızlar ilk hamilelgim geçen salı kontrolüm vardi gittim doktorum artık sürekli sancıların olur dedi ama ben hiç sancilanmiyorum yürüyüş desen merdiven in çık desen hepsini yapıyorum temizligimde yeni bitti zaten yani hani doğuma yakın yalancı sanc8 olur ya bebek doğuma hazırlık yapar ben istiyorum ki sancılarım yavaş yavaş başlasin ilk hamilelegim diye mi acaba böyle cuma günü gel dedi ozmn da 37+2 olucam Altan muane eder mi sizce
Gebelik haftası 36

5 Cevap

+1 oy
6 Ağustos 2023 (355 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Yapabilir canim da benim 40+6 da başladı sancı o günün gecesinde doğum oldu suni ile oda
6 Ağustos 2023 (355 puan) yorumladı
Açılma gittiğimde varmış ama sancı uoktu canim orda başladı yavaş tavas yetersiz geldi oda
6 Ağustos 2023 (386 puan) yorumladı
Anladım canım teşekür ederim yorumun için
6 Ağustos 2023 (355 puan) yorumladı
Hayırlı doğumlar canim Rabbim sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin
6 Ağustos 2023 (386 puan) yorumladı
Anladım canım çok sağol cevap verdiğin için:)
6 Ağustos 2023 (386 puan) yorumladı
Amin canım çok teşekkür ederim sanada rabbim hayırlı doğumlar nasip ettsin inslh
-Reklam-
0 oy
6 Ağustos 2023 (1,730 puan) cevapladı
Doğum yapacağım güne kadar benimde sancım olmadı. Zaten normal olan da bu
6 Ağustos 2023 (386 puan) yorumladı
Anldim canım teşekkür ederim
0 oy
6 Ağustos 2023 (19 puan) cevapladı
Benimde yok 37 haftalik olduk bugun ikinci gebeleik ama bir gram agri sizi yok artik gelsin en azindan hazirlansin idtiyorum ama keyfi yerinde galiba 
6 Ağustos 2023 (386 puan) yorumladı
İşte bende senin gibi düşünüyorum hazırlansın artık ama karnimda aşırı sertlik var bir yere toplanıyor ve hep böyle anliyamadim
0 oy
6 Ağustos 2023 (281 puan) cevapladı
Benim hiç kusmam olmadı diye üzülen hamileler gibi düşün şanslısın canım ben 30. Haftadan bu yana sancı çekiyorum geçen nst yi çeken ebe ayy senin sancin var diyor alıştık artık bişey olmaz deyip geçip gittim masallah sana doğacağı gün olsun sancin yeter
6 Ağustos 2023 (386 puan) yorumladı
Evet işte sonuç olarak suni sancı almak istemiyorum yavaş yavaş başlasa hazilansa sancım çekip doğurmak istiyorum
6 Ağustos 2023 (281 puan) yorumladı
İlk gebeligimde de 28. Haftada sancılar başladı hastanede yatışla evde kalmadan yatışla 38. Haftayı tamamladım nişan geldi 2. Cm de açıklık vardı ona rağmen 15 saat suni sancı aldım  yani bu işler hiç kitapta yazılan gibi ilerlemiyor bi ark. Hiç sancı ne bilmedi 38 de sancı ile su geldi 30 dk da doğurdu ikimizinde ilk dogumuydu, şans mı kader mi artık bu işler anlamadım
7 Ağustos 2023 (386 puan) yorumladı
Aynen işte Allah yardımcımız olsun inlsh çok sağolun yorumunuz için
0 oy
6 Ağustos 2023 (100 puan) cevapladı
Bende 36. Haftamdayım doktor banada yalancı sancıların başlar varmı dedi bende hayır yok dedim çocuk bir yere toplanıp kasılıyor mu dedi evet dedim tamam işte o dedi yani sanırım öyle sancı gibi değilde kasılmayı kastediyorlar
6 Ağustos 2023 (386 puan) yorumladı
Olabilir aslında ben geçen salı sordum sancım falan yok ama karnimda baya sertlik var dedim oda çok olursa sertlik gel dedi acaba o mu sancı kasılma
6 Ağustos 2023 (100 puan) yorumladı
Oymuş yani doktor bana öyle dedi
7 Ağustos 2023 (386 puan) yorumladı
Anldim canım teşekkür ederim

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

36 haftalık gebelikte sancı olmaması normal mi?
36 haftalık gebelikte sancı hissetmemek oldukça normal ve sık karşılaşılan bir durumdur. Her hamilelik farklı ilerlediği için vücudun doğuma hazırlık süreci kişiden kişiye değişir; bazı anne adayları erken dönemde yalancı sancılar yaşarken, bazıları doğum anına kadar belirgin bir ağrı hissetmeyebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğuma yakın yalancı sancılar tam olarak ne zaman başlar?
Braxton Hicks olarak adlandırılan yalancı sancılar genellikle 30. haftadan itibaren başlayabilir ancak her gebede hissedilmeyebilir. Bu sancılar düzensizdir, pozisyon değiştirmekle veya dinlenmekle geçer ve genellikle rahim ağzında bir açılmaya neden olmaz; dolayısıyla sancı hissetmemek doğumun başlamayacağı anlamına gelmez.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
37 haftalık gebelikte alttan muayene neden yapılır?
37. haftadan itibaren doktorlar, doğum kanalındaki hazırlığı ve rahim ağzındaki yumuşamayı kontrol etmek için alttan muayene yapabilir. Bu muayene, bebeğin başının kanala yerleşip yerleşmediğini ve doğumun yakın olup olmadığını anlamak adına yapılan rutin ve bilgilendirici bir fiziksel değerlendirmedir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğumu başlatmak için yürüyüş yapmak etkili midir?
Düzenli yürüyüş yapmak, yer çekiminin etkisiyle bebeğin doğum kanalına inmesine yardımcı olabilir ancak doğumu aniden başlatacak tıbbi bir tetikleyici değildir. Egzersizler genel sağlığı korumak ve vücudu doğuma hazırlamak için faydalıdır, ancak sancıların başlaması tamamen vücudun hormonal hazırbulunuşluğu ile ilgilidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gerçek doğum sancısı nasıl anlaşılır?
Gerçek doğum sancısı, düzenli aralıklarla gelen, giderek şiddetlenen ve süresi uzayan ağrılardır. Yalancı sancıların aksine dinlenmekle veya hareket etmekle geçmez, aksine pozisyon değiştirmek sancıların şiddetini artırabilir; genellikle belden başlayıp kasıklara doğru yayılan bir ritim izler.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular


1,512,150 soru

24,665,560 cevap

366,955 kullanıcı

...