Gribin uzanıyorum . Sikıldım. İsimleri alayım ( vermek istemeyen de sebebini yazsın ) dedikodu çıkar
Ferda diyorki "Gribim, uzanıyorum. Evde sıkıldım. Herkes ismini yazsın. Vermeyenler olursa da, sebebini yazsin. Onun dedikodusunu yaparız." Diyor.
Anlamadim postunu bebeksuuu
Konuyu anlamayan ben
Nasıl yani valla bir şey anlamadım bacım
Grip kim isim kim kim ne vermek istemiyor
kız gribsinde nasıl yazdın öyle kimse anlamamış geçmiş olsun. Benim isim Sukeyne
1,512,150 soru
24,665,552 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın