Kızlar yakın arkadaşım 3 yıl önce çeyrek ve 1 takım da elbise almıştı. Şimdi 27 Mart'ta doğumu var eşim sadece çeyrek almış ama illahi birşey almak lazım ben e bebekten bu mama sandalyesi alırım diyordum ama bitmiş ya da piyanolu oyun halısı o da 250₺ uff ne yapsam. E bebekte netten alsaydım mama sandalyesi onlar e bebek mağazasına yakınmış ilerde orda değiştirirlerdi.. Şimdi ne yapsam kızlar sadece altını götüreyim sonra mı mama sandalyesi e bebeğe gelince mi alıp göndereyim. Onlar İstanbul ben gebzedeyim
1,512,382 soru
24,668,449 cevap
367,124 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın