AÖF ilahiyat okuyorum ben zor bir bölüm. Daha önce ilahiyat (Arapça) okudum şimdi ilahiyat okuyorum. Çocukla çalışması zor oluyor pekte sevmem ders çalışmayı ama iyi gidiyo
1,512,257 soru
24,666,892 cevap
367,044 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın