+1 oy
1,128 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (1,346 puan) tarafından
Kızlar kardeşimin 30 bin lirası çalındı evden ve evde en ufak zorlama arama dağıtma yok kendi evimizden birinin olmadığına eminiz kardeşim günlerdir ağlıyor çok zorluklara biriktirir o parayı cünkü bide ben bişey duydum ama size onu sormak istedim kimin cakindigini öğrenmek veya ona benzer bişey yapılıyormuş sidik mi baglatiliyormuş ne bu konu hakkında bi bilginiz varmı

31 Cevaplar

+2 oy
(1,829 puan) tarafından

Gidin bir hat çıkartın yada açık hat alın. Kuzeninize mesaj atın

Örneğin" Ali kuzeninin parasını senin çaldığını biliyorum. Eğer sen parayı geri vermezsen ben görgü tanığı olarak gidip polise anlaticam. Kim olduğumu aslında biliyorsun. Senin kötü olmanı istemiyorum o yüzden aileyle polise ben söylemeden sen götür yerine bırak' diye belki tongaya gelir de geri getirir 
tarafından
çok mantıklı
(1,829 puan) tarafından
Yine zehir gibiyim :D
-Reklam-
+1 oy
tarafından
Tobe sidikle iş olucak ismi
(1,346 puan) tarafından
Ne biyiiiiim
+1 oy
tarafından
Aboww ne sidiki la gidin istihare namazı kılın antin guntin batıl ikanclara inanmayin öne büyü gibi:))
0 oy
tarafından
Ee o zaman paradan haberi olan biri. Yokmu şüphelendiğiniz. 
(1,346 puan) tarafından
Var var kim olduğundan bı kişiye karşı şüpheliyiz ailecek
0 oy
(4,852 puan) tarafından
Böyle şeyler boş geliyor bana onun yerine parmak izi aldirin emniyette herkesin parmak izi var
(1,346 puan) tarafından
Polis hiçbisey yapmadı
0 oy
(1,585 puan) tarafından
Bence bilen biri almış .zorlama yoksa muhakkak aileden biri
(1,346 puan) tarafından
Bilen biri yaptı bir kişide şüpheliyiz
(1,585 puan) tarafından
Valla o zaman üstüne gidin köşeye sıkıştırin polise verirz diye korkutun ins verir parayi
(1,346 puan) tarafından
Suphelendigimiz kişide sürünüyor valla bugün bir sürü faturasini ödemiş dışarı gezmeler gitmiş nirmalde 1 liraya muhtaç bide madde kullanıyor evdeki eşyaları satmaya başlamıştı babamda kardesine öğüt amaçlı oğlum akıllı olun işte paranızı biriktirin benim oğlan öyle demiş tabi buda anlamistit diye düşünüyoruz
(1,585 puan) tarafından
Ne duruyorsunuz adam parayı biturmeden ensesine coksenize
0 oy
tarafından
Ne sidigi kiz bismillah ilk defa duydum
(1,346 puan) tarafından
Bnde ahhahw
0 oy
(20,073 puan) tarafından
Kız kim dedii onuu
(1,346 puan) tarafından
Babama demisle r ahhahw
0 oy
(34,528 puan) tarafından

Öyle işlere düşüp başınıza iş almayin yapanı Allaha havle edin öyle işler tehlikeli şeyler 

Bulunur insAllah
(1,346 puan) tarafından
Suphelendigimiz kişide sürünüyor valla bugün bir sürü faturasini ödemiş dışarı gezmeler gitmiş nirmalde 1 liraya muhtaç bide madde kullanıyor evdeki eşyaları satmaya başlamıştı babamda kardesine öğüt amaçlı oğlum akıllı olun işte paranızı biriktirin benim oğlan öyle demiş tabi buda anlamistit diye düşünüyoruz
0 oy
(33,511 puan) tarafından
Sidik işine girene kadar kendi içinizden şüphe edin bence ne gelirse en yakından gelir hele ki para olunca
(1,346 puan) tarafından
Biz teyzeminizin oğlundan şüpheliyiz vallaha
(33,511 puan) tarafından
Parmak izi aldırın bence
0 oy
(3,283 puan) tarafından
Ne sidigi kız töbee töbe

Polise haber verdiniz mi
(1,346 puan) tarafından
Verdik ama bişey yapamayiz dedi
0 oy
tarafından
Ne alaka kız ilk defa duydum
(1,346 puan) tarafından
Valla bende ilk defa duydum
0 oy
(3,107 puan) tarafından
Evet bende duydum sidik bağlanırsa kişi cikiyomus bilen eden hocaya sorun kimi hoca bakınca buliyo kimin aldığını
0 oy
(187,414 puan) tarafından
kiz zorlama yok eve giren cikan evde o kadar para oldunu ne bilsin gene icinjzden biridir bide sidik midik olcak is degil
(4,045 puan) tarafından
Kız sidik ne demek
(187,414 puan) tarafından
idrar demek çiş demek
(4,045 puan) tarafından
Kız onu nasıl yapacaklar tövbe
(187,414 puan) tarafından
ne bilim gii
0 oy
tarafından

Tövbeeeeeeeee sidik mi :ermm:

0 oy
tarafından
Bısmıllah ya hıc duymadım onun yedıne eve kımler gırdıyse dusunsun onların yanında polısler heldı parmak ızı buldular sonucu beklıuorız desın 
0 oy
(459 puan) tarafından
Enişte olabilir blki benim eniştem ablamın bileziğin sattı sobra birde aradı ksyboldu diye cunku
0 oy
(6,048 puan) tarafından
Yem atın ortaya bir kişiden şüpheleniyoruz diyorsunuz ya. Hani polis geldi parmak izi aldı falan diyin işte. Şu kişi görmüş eve gireni diyin. Halinde değişiklik olacakmi o kisinin
0 oy
(1,033 puan) tarafından
Tövbe estağfurullah
0 oy
(7,343 puan) tarafından
Tövbe estağfurullah sidik mi(:

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 397 göst.
30 Haziran 2022 Diğer kategorisinde Ipek41 (7,369 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 499 göst.
30 Ocak 2021 Kültür-Sanat kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 588 göst.
5 Ekim 2020 Diğer kategorisinde 200919 (651 puan) tarafından soruldu
0 oy
13 cevap 581 göst.
6 Nisan 2026 Diğer kategorisinde Burcu34 (28 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,191 soru

24,666,100 cevap

366,981 kullanıcı

...