Martı yarıladık ama dışarıda müthiş bir kar var. Şunu da şuraya bırakıyorum accık kar izleyip yatacam
Hahaha tesadüfen karşıma çıktı çok güldüm jsjsjs hortlatmadan edemiyecem
gece gece Allah iyiliğini versin kiz
Adana'dayim ya ben Adana Adana yazın sıcağında asfaltta yumurta pişirilen sehirdeyim ama gel gör ki şuan gö.tüm dönüyor
Bacimmmm soğuktan ölimmmmm
1,512,808 soru
24,674,071 cevap
367,434 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın