0 oy
411 göst.
Diğer kategorisinde tarafından

image

şu haber e o kadar üzüldüm ki zabıtalar amcanın terazisini götürmüşler oda oturup ağlamış :'(



Eyy zabıtalar görevliler yetkililer şu marketteki fiyat etiketlerini kontrol edip şu ışıklarda dilenen suriyeleleri şu rüşvet yolsuzluk yapip rezidans larda oturanları gününü gün edenlere gelip dokunsana gerekeni yapsana!




Anca masum insanlara 2 ekmek parası kazanma derdine dusenlere mi gücünüz yetiyor!




5 Cevaplar

+2 oy
tarafından
 
En İyi Cevap
Bu her zaman böyle değil midir?

 Nerde iki kuruş kazanma derdinde olan varsa başı ezilir 

Nerde yolsuz var,

Kürk giydirilir
-Reklam-
+1 oy
tarafından
Ben görmedim iyikide görmedim başlığını değiş kapanır 
0 oy
tarafından

Bende dün akşam haberlerde gördüm çok üzüldüm :'(

0 oy
(16,433 puan) tarafından

Başlıkta ne var yaaa ne güzel açık işte tövbeeeee 

Habere üzüleceğimizi anladık istemeyen girmez 

Elleri buyonda bekleyenler ahhhhh :P

0 oy
(266 puan) tarafından
O amcanın elini öperek özür dilemiş yetkililer öyle okudum nette dün bende üzüldüm 

İlgili sorular

0 oy
21 cevap 1,344 göst.
0 oy
15 cevap 1,201 göst.
24 Temmuz 2019 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
26 cevap 1,240 göst.
5 Ağustos 2024 Aile & Aşk kategorisinde ile ile (1,051 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 643 göst.
8 Kasım 2025 İnternet & Teknoloji kategorisinde Vefayahasret (1,065 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,746 soru

24,673,172 cevap

367,379 kullanıcı

...