0 oy
267 göst.
Diğer kategorisinde (6,466 puan) tarafından
Yapilir mi ?yapan oldu mu kizlar 

8 Cevaplar

0 oy
tarafından
İlk aylarda doktorum düşük tehliken filan yok diyip izin vermişti. Zaten 30. Haftadan sonra bazı uçak firmaları almıyor doktor da tavsiye etmiyor diye biliyorum. 
tarafından
Evet canım. İstanbuldan Diyarbakır'a kardeşimi askere götürmüştük. Bir sorun olmadı şükür. Bir sorunum da yoktu. Hala daha öyleyim şükür
(6,466 puan) tarafından
Anladm canm bmdr istanbuldan ağriya gitmeyi dusunuyorum kac haftalikken yaptin
tarafından
20. Haftamda yaptım canım. Doktoruna danış ona göre hareket et canım.
(6,466 puan) tarafından
Bnm daha 7 haftalik izin verir mi
tarafından
Herhangi bir sorun yoksa verir herhalde canım.
-Reklam-
0 oy
tarafından
Ben 3 aylıkken yaptım bir sorun olmadı 
0 oy
(1,579 puan) tarafından
benimki henüz çok yeniydi doktor BANA seyahat edebilirsin diye belge çıkardı bunu göster xray cihazindan geçme sakıncalı demişti.doktoruna danış 
0 oy
(9,259 puan) tarafından
Doktorun daha iyi bilir canım. 
0 oy
(2,386 puan) tarafından
ben yaptım canım doktoruma sordum yapabilirsin diyince ben ilk aylardan beri çok sık uçak yolculuğu yapıyorum şu an 29. haftamdayım bir şey olmadı 
0 oy
(3 puan) tarafından
6 haftalıkken 14 saatlik yol çektim şükür birşry olmadı 
0 oy
tarafından
iki gebeligimide hava da gecrdim diebilirim : D kac kez bindim hatrlamiom. sukur hic bir sorun yasamadim
0 oy
(187,419 puan) tarafından
gebelik riskli degilse olur ama dr sormanda fayda var

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 355 göst.
4 Mayıs 2024 Diğer kategorisinde Kbranur (256 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 220 göst.
7 Temmuz 2021 Diğer kategorisinde Kedimekimm (975 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 486 göst.
19 Aralık 2023 Diğer kategorisinde Hicran_yldz!! (2,540 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 269 göst.
19 Kasım 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,310 soru

24,667,583 cevap

367,073 kullanıcı

...