2 norma doğumum var, bunda da bir problem olmasa normal yaparım.
Ama tupleri-kordonlari bağlatmak istiyorum.
Yani eğer normal yaptıktan sonra tekrar anestezi alıp karnımı keseceklerse bn sezaryen olurum ikisini aynı anda hlletsinler
1,512,216 soru
24,666,322 cevap
367,000 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın