Eşim aldatali 9 ay oldu bu süre zarfinda kızla dolandı etti aşk yaşadı şimdide ayrılmış barışmak istio benle mahkemeligiz yani dava açmıştım bayram sonrasi kızımı görmeye gelcm dedi geldiğinde de barışmak için diretecek öyle düşünüyorum tabikide istemiyorum içim el vermiyor evlilik yıl dönümunde öğrenmiştim aldatildigimi
1,512,674 soru
24,672,154 cevap
367,319 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın