0 oy
531 göst.
Diğer kategorisinde (97 puan) tarafından

Kızlar ikinci kızım olacak ilk kızımın adını ben koydum ikinci yi eşim koymak istiyor aklında öykü ve ırmak var hangisi daha iyi sizce 

15 Cevaplar

0 oy
(420 puan) tarafından
öykü daha güzel
-Reklam-
0 oy
tarafından
Öykü güzel canım bence ilk kızının ismi ne
(97 puan) tarafından
Zümra ilk kızımın adı ona uygun isim bulamadık
0 oy
(7,211 puan) tarafından
Öykü daha güzel. 
0 oy
(10,522 puan) tarafından
Öykü güzel bence
0 oy
tarafından
İkisi de değil bence.
0 oy
tarafından
Öykü.                
0 oy
(22,058 puan) tarafından
Irmak daha guzel bnce 
0 oy
(966 puan) tarafından
Son 5 senedir doğanlar ya öykü ya derin ismini alıyor.Irmak güzel.Nil,İdil, Gökçe, Nehir tavsiye ederim 
0 oy
(795 puan) tarafından
Bencede öykü güzel 
0 oy
(187,446 puan) tarafından
oyku guzel   
tarafından
Aaaa aşkım yeni slogan yapmalısın Şimal koy ben koydum  baby gril m çok tatlı oldu diye ki Şimal ismi gerçekten çok güzel bir isim ❤❤❤❤
(187,446 puan) tarafından
valla yaa ikbosum buldu iyiki bulmus ☺ hakkaten şimosum cok tatli ♥️☺☺
tarafından
Eminim çok tatlıdır öp benim yerime kuzularını ❤❤
(187,446 puan) tarafından
sagol teyzssi
0 oy
tarafından
ikisi de kotu ama seçmek zorundaysanz oyku bence anlami guzel biseyler koyun huyuna yansıyor cunku
0 oy
(13,349 puan) tarafından
Öykü kızımın adı öyküler çok tatlı oluyor öykü koy :D
0 oy
(4,335 puan) tarafından
Öykü            .
0 oy
tarafından
oyku daha iyi
0 oy
(611 puan) tarafından
Irmak :) ismim eş anlamlısı :) 

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 428 göst.
0 oy
37 cevap 2,468 göst.
0 oy
17 cevap 1,164 göst.

Kategoriler


1,512,631 soru

24,671,488 cevap

367,283 kullanıcı

...