360 göst.
tarafından

  • Kendinde değiştirmeyi istediğin bir şey var mı?


Fiziğim. Doğumdan sonra içinden çıkılamaz hale gelen çatlaklarım var dünyanın 8.kıtası oldu :D 

22 Cevaplar

0 oy
tarafından
seçilmiş
 
En İyi Cevap

İcimde hicbiseyi tutamam. Karsimdaki kim olursa olsun. Biraz icimde tutmayi herkeN suratina can can suratina can can soylemek degil viraz susmak isterdm :D 

0 oy
(565 puan) tarafından

Merhametli olusum ve kim bana ne yaparsa yapsin dara dusup yanima geldigin de affetmem bu huyumu degistirmeyi coook isterdim birde herseyi kafama cok takma huyumu :)

tarafından
Kafaya takmak evet çok kötü illet birşey
(565 puan) tarafından
Aynen canin ya keske degisebilsem ama olmuyor malesef :/
0 oy
(70 puan) tarafından

Arkasından sylemem gerekenlerı yuzune pat dıe soylemem olabılır o huyumu degıstırmek ıstıom yanı :-D

tarafından
Bazen iyide oluyor ama :Dd
(70 puan) tarafından
Iyı oluoda bı gelın olarak kotu karsılıolar kaynamın kayın babamın fln bna kotu davrandıklarında ıcımden gecenı yuzune soyluom onlar onca lafı sayıyo bnm tek klımem onların zorlarına gıdıo :-D
0 oy
(909 puan) tarafından

Sezaryan sonra sarkan göbeyim az kaldı ama bide aldığım kiloları bide kaynana :)) 

(909 puan) tarafından
Teveccünüz canım alkışa gerek yok şımartma beni :))) hahaha hahhaha
tarafından
Beni sizler yarattınız sağolun varolun :D
(909 puan) tarafından
Ben gidiyorum yeni evi temizlemeye siz dedikodu yapın bol bol
tarafından
Bi üstünden geç canım bak nasıl yapmışlar :D kolay gelsin ❤
(909 puan) tarafından
Ben geldim daha dogrusu halanda gidemedim kaynanamı bekliyorum gezmeden gelebilirse
0 oy
(2,920 puan) tarafından

Aşırı inatçı oluşum tek eksi yanım :D ama değiştirmek istermiyim bilmiyorum :D 

tarafından
İnatçı istediği olmayınca huysuz ve sabırsızım aslada değişmez :D
0 oy
(955 puan) tarafından

bnde fizigimn eskisi gibi olmasini isterdim

tarafından
Nerdeee 90 60 90 :D
(955 puan) tarafından
vallahi ya eskiden ne  guzelri simdi gobek sarkmasi ayri o catlaklar ayri baya kotu olmus ya kendim bile bakmaya igreniorum o derece vala
tarafından
Banyodan sora giyinene kadar aynaya bakmam :D
(955 puan) tarafından
aynen bende bakmiom eskiden fizigimi cok guzel imceliordum simdi aynalara arkami donuyorum
0 oy
(577 puan) tarafından

Eskiden cok umursazdim evlendikten sonra herseyicok takar oldum umursamaz huyumu geri istiyorm

0 oy
(1,634 puan) tarafından

hamileyken catlak icin bsey kullanmadinizmi kizimda 20 kg aldm catlagm olmadı yag kullandm kiloya gelince veriliyo zamanla 52 kg dusmustum bekarlik kiloma smdi hamileym 3 aylk 56 kgyum 

tarafından
Ben 90 a kadar çıktım kendimden iğreniyorum elimden geldiğince diyet yapmaya çalışıyorum ama olmuyor sütüm olmadığı için komposto tatlı türleri yiyorum :/
(1,634 puan) tarafından
cok almssn canm ancak bebeğini sütten kesince sıkı bir diyet yap hamilelilten önce kactn
0 oy
(1,243 puan) tarafından
Fiziki olarak tabiki çatlaklarım ve 5 kilo fazla mi. 
Huy olarakta çok safım bence insanlara çabuk kanıyorum  :/ 
0 oy
(2,752 puan) tarafından

Sen  cevabımı vermişsin canım benim zaten henüz doğurmadım ama benim de çatlaklar olmasa ne güzel olurdu. Dün nstye girdim başka bi bayan da vardı kadının karnı benim karnımın iki katıydı neredeyse maşşallah bi tanecik çatlak olmaz mı aaah ah :/  beni gören 6 aylık mı diyor yok 9. Ayın içindeyiz diyorum karnım o derece küçük ama çatlaklar hak getire :///  

0 oy
(5,874 puan) tarafından

Daha da acik sozlu olabilirim ve kendimi daha iyi ifade edebilirim

0 oy
(606 puan) tarafından
Fizksel olarak  burnum bide catlaım((
Maneviyetcende saf niyetim cok tez guvenib kalbimin ta oetasına yerlesdiririm. Sonra sökub koartmak cok zor oluyor....
0 oy
tarafından

Kendimi değilde insanları kırmayı isterdim.

0 oy
(153 puan) tarafından

Bende kafama hicbisey takmamayi isterdim. Ama malesef olmuyor:(

0 oy
(438 puan) tarafından

Gereksiz bir hafızam var herşeyi hatırlıyorum  buda beni yoruyo.ikincisi de çok kinciyimdir 

0 oy
tarafından

Sinirlenince aglsmamak isterdim :((esim nefret ediyor bu huyumdan kavga edince hemen aglarim bide ustune ağladığım icin kavga ederiz:)) bide kaynanama cok sey soylemek isterdim ama söyleyemiyorum 

0 oy
(770 puan) tarafından

1 ay boyinca Her sabah uyandigimda 1 cm uzamak isterdim. Bide kilo aldigimda basenlerim almis basini gidiyo onu yanlardan kirpmak isterdim geri yanim gayet guzel :) 

0 oy
(3,370 puan) tarafından

Çok ufacık şeyleri takıyorum umursamaz olmayı çok isterdim 

0 oy
tarafından

Cok ve boş konusan insanlari dinlemek yerine sus demeyi cok isterdim bombos konusiyorlar ve susmayı bilmiyorlar bende pismis kelle gibi siritiyotrum

0 oy
(150 puan) tarafından

Pırasa gibi saçlarım olsaydııı:))

İlgili sorular

23 cevap 333 göst.
28, Ocak, 2019 misafir tarafından soruldu
11 cevap 393 göst.
24, Mart, 24 misafir tarafından soruldu
11 cevap 261 göst.
1, Şubat, 1 ✨Sihirli Eller✨ (7,590 puan) tarafından soruldu
16 cevap 244 göst.
14, Kasım, 2019 misafir tarafından soruldu
21 cevap 465 göst.
14, Eylül, 2019 misafir tarafından soruldu

113,713 soru

2,916,978 cevap

8,814 kullanıcı

...