1,186 göst.
tarafından

Kayinbabamla arabayla bi bire gidiyorduk bana dediki bebegin herseyini almissiniz ne eksigi kaldi bende dedm bebek arabasi kaldi dedim herhalde o alacak  sandim snra internette gezerken (Ankara ozgur donusum) diye bir site var millet kullanmadiklarni birilerini veriyor ve bi tane bebek arabasi  gordu bi kac yerinde kirigi var ama kullanilabilor yazms paylasan kisi kayinbabam bunu gosteriyor hadi gozunuz aydn besik arabasinida bulduk hemen ben alayim dedi bende gerek yok dedim kirikmis eskimis baya dedim  ben cocugumu ona bindirmem biz aliriz dedm   ama cok zoruma gitti bi corap dahi almadilar birde alacakmis gibi ne eksiginiz var diye soruyorlar snrada ikinci el kirik seyleri gosteriyor :(  ilk torunun onumu layik goruyorsun

30 Cevaplar

+1 oy
(2,359 puan) tarafından
Ben esimin ailesiyle konuşmuyorum bütün herseyime ailem destek verdi özele giderken bile onlar karsiliyo aramışlar beşiği biz alalım diye bende eşime istemiyorum onların alacaklari iki gün gitmez dedm bu zamana kadar hiç bir destekleri olmadi bundan sonra da olmasın senin kaderle aynı seyi yasiyoruz
(639 puan) tarafından
Yok artık nasıl ya insan bayramda çocuklarını etrafında ister. Benim ailem o konuda bir tane seneye bayramda aileme gideceğiz. Eşimde bayram görsün.
(2,359 puan) tarafından
Valla bizde gitmedik kendi ailemin yanında bayram geçirdik gezdik tozduk onların yokluğunu aramadım sırf eşim üzülmesin diye
(639 puan) tarafından
En güzelini yapmışsınız gerçekten eşler için zor bir durum:( benimkide üzülüyordu hep, senin annenler çok iyi bizimkiler neden böyle diyordu. Dedim her insanın yapısı bir değil böyle kabul edeceğiz diye. Ama bendede bebeğimi dışlamaları son nokta oldu. Çevreleri onları kınar benide bu saatten sonra ağlasalarda gıkım çıkmaz. Yine göremezler bebeğimi.
(2,359 puan) tarafından
Ocakta doğumun olduğu halde kaynımın düğününü ocakta yapacaklar nispet eder gibi bnde dedim imkanı yok gitmem diye eşimde bnde gitmem senin yanında durcam ne isim var dedi dogumuma da istemiyorum gelmesinler dedim
(639 puan) tarafından
Yani bu kadar da düşüncesiz davranırlarsa gitmesi eşinin doğru olmazdı. Mesafeyi korusun hiç gerek yok.
0 oy
(3,061 puan) tarafından
Hiç alalım demese ondan iyiydi
tarafından
Aynen ya  bebek arabasini gor ama kirilmis zaten bayada eski ahı gitmis vahı kalmis derler ya oyle
(3,061 puan) tarafından
Srun kaynibabanda uzme kndini .. canım doğunca basında biterler hatrlatrsin
tarafından
:) benim oyle iki yuzlu insanlara hic tahammulum yok cevpini tabi verecem
0 oy
(3,985 puan) tarafından
Yavrum eskiler boyle yapcak bisey yok malesef eski kafa isde kotu niyetle soylememistir tabi soylenilmez ama akıl edemezler ki bunu uygun fiyata yenisini alirsiniz 350 tl yede bebek arabalari var artik diye biliyorum gerekirse kocan taksitle alir ama yinede alir bebisine eski bisey kullanma 
tarafından
Komsum eski kiyft verdi ama hakkiketen giyilecek seylerdi onlari giydiririm ama o bebek arabasi baya berabtti onu ben ne diye kabul edeyim ki torununa layik gordugu seye bak ya
0 oy
(27,856 puan) tarafından
Keske sormasaymis almasa daha iyi 
tarafından
Aynen vallhs canm ilk torunu layok gordugu seye bak
0 oy
(1,088 puan) tarafından
Gene  seninki sormuş bizimki onuda yapmadı üstelik dopum yapalı 52 gün  oldu daha 2 kere gördü torununu arayıp sormaz bile üstelik bizim bebek 14 sene sonra oldu   takmıcan gücün yetiyorsa kendin al yetmiyorsa kimseden isteme yarın bigün  başına kalkarlar  bi araba aldılar die kul köle ol isterler insan oğlu böyledir bişi yapıyorsan illa karşılığını beklerler o yüzden hiiiiçççç karıştırma bak işine
tarafından
Ay ne isteyecem bende dedim dedesi herhalde birsey almak istiyor keske hic sormasa daha iyiydi
(1,088 puan) tarafından
Aynen sormasa iyi       dalga geçer gibi
Eşin ne dedi bu  konuda
tarafından
Esime hic soylemedim bile
(194 puan) tarafından
Nehir newa sen kaynanam bebeğime hiç birşey almio eşim uzuluo dön kisimisin
(1,088 puan) tarafından
Hayır canım  kaynanam yok benim :)))
0 oy
(6,246 puan) tarafından
Şakamı yaptı acaba dicmde güler falan  kendin al gücün yetgin kadarıyla 
tarafından
Boyle sakami olur canim ya adam son derece ciddiydi ben kendim alirim zaten ona gerek yok hani dedesi almk isityor diye bendd bi eksigimiz besik arabasi kaldi dedm  oda ikinci el bedava olan seyi gosteriyor
0 oy
(51 puan) tarafından
Bizim ki bırak bir şey almayı geldi 3.200 TL masrafa soktu gitti :) Bu durumlarda kız tarafı daha anlayışlı diyeceğim ama babamlar abimin 4 çocuğu var hepsine cumhuriyet altınından en ufak şeylerine kadar aldılar. Ne biçim insanlara denk gelmişiz. 
tarafından
Aynen oyle vallha  sans mi desem ne desem bilmiyorum
0 oy
(3,133 puan) tarafından
Gidip sıfırını alsa ne olurmuş yani. Söyleme bile bari. Tövbe estağfurullah . 
tarafından
Almasin ya onun adigii onda kalsn
(3,133 puan) tarafından
Takma kafana boşver canım. Patavatsızlık yapmış biraz ama mazur gör geç.
0 oy
(639 puan) tarafından

Boşver canım kimseden birşey beklememek lazım. Bende ikinci el birşeyi bebeğime layık görmem. Birde kırık vs güzel cevabını vermişsin. Benimde kayınvalidem alacaktı, sonra abuk sabuk konuştu. Bende resti çektim size ihtiyacımız yok aksine siz bizden çekiyorsunuz dedim. Arabasını çok uygun fiyata hepsi buradadan aldık güzel beğendim ben çokta uygun belki sanada fikir olur.

image

tarafından
Ben trvael sistem alacam canm benm besigini ikinci el aldm ama bi gor tertemiz 0 dan farksiz  ama o araba kirik dokuk baya pisti
(639 puan) tarafından
Travel sistem Bebek Arabası da var indirimde bu aralar çokta uygun. Ben çok kullanmam dedim bir yıl içinde gerek yok daha çocukta düşünmüyorum. Abisine en iyisini almıştık arkadaşa vermiştim içim cız etmişti.
0 oy
(4,127 puan) tarafından
Ah cnm Allah kimseye muhtaç ettirmesin istesen gözünün işigi olsun kayınvaldemde yim ni çöp onlara aldırtmadim onlara alsalar bile yarin öburgun lafını ederler sende sıkma canını Bn eşimden başka kimseye darılıp üzülmüyorum artık çünkü senin herşeyin o... 
tarafından
Aynen oyle vllha canm
(4,127 puan) tarafından
Bizim buralarda bebegin bütün eşyasını beşigini kadar kızın annesi alip getirir sizde oyle midir bilmiyorum belki o da o düşüncede olmasınmi oyle bişey dedi
tarafından
Bizde oyle bi kural yok ama benim evime kadar annem aldi evimin esyasini annem aldi bebegmin esyasni dahi annem aldi :)  sirf esimi cok seviyorum istyiorum diye benim ailem vermiyordu esime yoksa hic birsey almiyorlar yapmiyorlar diye
(4,127 puan) tarafından
Hımmm desene baştan bunlar Boyle ah canım ya ne bilim insanlari elinde avucunda var sanki mezara götürecekler Allah annenden razi olsun
tarafından
Amin canim benim aynen mezara goturecekler paralarini :)
0 oy
(7,061 puan) tarafından
Benimde gücüme giderdi ilk torunu sonuçta 
tarafından
Alsin demiyorum ama alacak gibide sorma madem
0 oy
(88 puan) tarafından
Şok oldum ya durumları çok mu kötü ki kötü olsa bile hiç alalım demese daha iyi yazık ya kayınbabamlar saolsun 20. Haftamda 2 bin küsür lira harcadılar bebeğe.. Ben yeğenimin az kullandığı arabayı almak istedim de kaynanam izin vermedi yenisini alırız diye ve aldı valla Allah sabır versin canım kafana takma bak bebişin hisseder herkesin bi huyu var işte.....
tarafından
Durumlarida cok iyi canim  sanki el cocugu cocuk senin ilk torunun layik gordugu seye :( insam ister istemez gucune gidiyor
(88 puan) tarafından
Benimde zoruma giderdi eşin ne diyo senin yanındaysa üzülme canım önemli olan o
tarafından
Esime bahsetmedim canim henuz
0 oy
(90 puan) tarafından
Oyle insanlarin copunu bile giydirmek istemem nasil bi dusuncesizlik ya durumu falan olmasa anlarim ama durumu varken boyle yaptiysa buna cimrilik derim
tarafından
Durumu var canim benim yok besigi ikinci el aldm ama besik 0 gibi kullanilcak vaziyette ama onlarin torununa layik gordugu sey kirik ve kullanilacak durumda dahi degil yola ciksan o arabayla sni yolda birakir bnde istemdm dedim almasnlar birsey
(90 puan) tarafından
Bencede kuzum ya takmaya degmez onalrin ayibi
0 oy
(120 puan) tarafından
Benimde kaynanam oyle kuzum bebegimin a dan z ye herseyini ailem aldi almayada devam ediyo kaynanam yeni hic bisei almadi ikinci el kiyafetler alip veriyo bide ben varken torunumun bi eksigi olmaz diyo oluyorum sinirime..bide ben adinida koydum o kadinin
tarafından
Hadi ya keske hic koymasaydn onun adini
(120 puan) tarafından
Cok pismanim canim inan tatsizsizlik cikmadin die esimin hatrina koydum ama kizimin adini hic soylemiyorum soyleyemicemde
0 oy
(1,721 puan) tarafından
 degişik adam ya  hiç  sormasın  ondan  iyi ilk bebişe  bunu layık  gördüyse 
tarafından
Almasin birsey istemiyorum alicam dersede aldirmam
0 oy
tarafından
Canim Bosver almasinlar hem alsalardi emin ol bu tarz insanlar lafını ederdi aldık ettik vs diye bnce almasın daha iyi siz aldınız nasılsa surda bir ortalama 300 tl
tarafından
Kesinlikle aldirmam bile aynen lafini ederler kul kole ederler kendilerine biz aldik diye
tarafından
İşte o yüzden boşver sende lafını yeri gelince dersin
0 oy
(114 puan) tarafından
Hayır yani sen dememişsin ki şunu alın diye. Hem kendi soruyor eksiği, hem de 2. El alayım diyor, üstelik kırık dökük. Akıl almıyor. Kendisi 2. El mi giyiniyor, evini 2. El mi döşemiş. 
tarafından
Vallahanya ben onlardan acta kalsam bi lokma ekmek istemem madem alacakmis gibi soruyon ayip be kirik dokuk seyi alayim deme
0 oy
tarafından
Hiç almasalar daha iyi ya 
tarafından
Almasnlar tabi
0 oy
(4,019 puan) tarafından
Kız bunlar hepsi aynı pinti ya 
tarafından
Benden uzak allaha yakin olsunlar
(4,019 puan) tarafından
Benim kızım da evin ilk torunu kimse bir şey takmadı almadı ne kaynanam ne kayınbabam
0 oy
(2,351 puan) tarafından
Benim kaynanam annemin alacaklarını duyunca ben hiç bir şey takamam alamam dedi oburlerene yapmadım sana yaparsam haksızlık olur dedi.  Sonra annemle alışverişe çıktık kendisi parasını verecek ben begenecektim. Dönüşte kaynanam ve arkadaşları ile karşılaştık. Arkadaşi demiş seni de çağırması gerekiyordu . Dengesiz fitne kadına bak ben ne diye annemin alacağı şeyler için peşime kaynanmi takayım ? Kaynanam da eltime anltmis üstüne ben bütün aldiklaruni annesinin verdiğini zannetmiyorum benim oğlum da veriyor alsın diye para demiş.  Velev ki vermiş olsun sen kendinde o hakkı nasıl görüyorsun çok merak ediyorum. Madem hevesin var gel kızım bir çöpünü de ben alayım de senle de çıkalım almaya gerisini oğlunun parası ile ben alırım .. çok cins insanlar var.  
tarafından
Tovbe ya hakkikdten cok cinsler hem bi cop almazlar hemde gonul koyarlar gonlune tukurduuklerim
(2,351 puan) tarafından
Valla aynen öyle eltimin üç kızı var ilk iki torununa hiç bir şey takmamis üstelik ordan burdan getirdikleri ile  kendi kiznin küçükleri ile büyüttük diye övünür . Üçüncüye de yüz lira takip pazardan on liralık bir yelek ile gelmsti. O yüzden ben hiç bir şey beklemiyorum
tarafından
Bekleme beklme bi hayr gelmez

İlgili sorular

29 cevap 606 göst.
7, Ağustos, 7 Pufidikbebek (207 puan) tarafından soruldu
19 cevap 511 göst.
22, Haziran, 22 Eda06 (1,393 puan) tarafından soruldu
26 cevap 813 göst.
13, Şubat, 13 misafir tarafından soruldu
27 cevap 1,028 göst.
13, Ekim, 2019 Gülsüm4747 (126 puan) tarafından soruldu

123,526 soru

3,096,199 cevap

9,526 kullanıcı




...