0 oy
552 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (47 puan) tarafından
Hanimlar sizin eslerde  telefonla  çok oyun iynuyomu ne yapsam vazgeçer 

20 Cevaplar

0 oy
(5,483 puan) tarafından
Vazgeçmez, biz nasıl bırakamıyorsal o da bırakmaz
-Reklam-
0 oy
tarafından
O oynayinca bende oynuyorum birakinca bende birakiyorum o zmn fazla eline almiyor
0 oy
(1,022 puan) tarafından
Oyun oynamazda bi tane uygulama var ondan para kazanmaya çalısıyor ama sürekli elinde sinirim bozuluyor artık 
0 oy
tarafından
Sende aynını yap
0 oy
(3,540 puan) tarafından

Oyansin kız bizimde elimizden düşüyor mu sanki Vavsge 

Şifresini biliyorsan tehlike yok
(47 puan) tarafından
Top oyunu var onu oynuyo ama elinden hiç düşmüyor  nereye gitse telefon canım aşırı sıkılıyo
0 oy
tarafından
Ay benimki hiç oynamaz yaa hatta ece gelince telefonu nereye koyduğunu unutur accık oynasa iyi olurdu ama oynamıyor zalımın oğlu 
0 oy
tarafından
Ay ben de burda durayım
0 oy
(1,082 puan) tarafından
Ben takılmam ya daralmam da. Saatlar telefonda olsa bile neden telefondasın demem. İşi gücü yoksa, bana ait bişey yoksa, işimiz yoksa napaləm telefona koşucaz
0 oy
tarafından
Binde bir alır arabalara falan bakar oyun falan oynamaz canım TV yi wifiye baglayip filim izler 
0 oy
(8,496 puan) tarafından
Teli alıp duvara fırlatacaksn bir daha oynayamaz
0 oy
tarafından
Hiç face ve Instagram ile alakası yok hesabı var ama oyun için açtı faceye girerse sadece filmlerin kısa kısa bölümleri oluyorla onları izliyor. Tiktokta çok gezinir videolarda, evde yapmalık işler oluyorya onlara çok bakıyor bitcoinde çok takılıyor. Bide wp o kadar baya bı önce pupg oyunu oynuyodu çok aşırı bende kavga ederdim biraz bize vakit ayır dedim eşim uyurken oyunu sildim telden o günden beri daha çok vakit geçiriyoruz. En çok neyle ilgileniyorsa onu azaltsin bide güzelce konuşsan anlayış gösterecektir. 
0 oy
(187,462 puan) tarafından
kiz ne var yaa hepimiz tlf ilgileniyoz
0 oy
(396 puan) tarafından
Ayni dert bende de var ben anlamiyorum ne var şu telefonda bizden degerli bi anlasam 
0 oy
tarafından

bende cok oynuyorum :D

0 oy
(1,559 puan) tarafından
Sahibindene bakar trentyola bakar snsnsn sosyal medyamız yok ikimizin telle oynamayı sevmez hiç ben oynayınca çok kızar sjsj
0 oy
tarafından
Kendi telefonuyla oynar ekstra bide benim telefonlada oynar:))
0 oy
(237 puan) tarafından
Al benden de o kadar benim eşimde tlfonda şimdi papçi oynuyor 
0 oy
(1,562 puan) tarafından
6 yıldir vazgeçmedi evde benim dediğimi duymaz tekrarlarim sürekli gece yatarken telefonla birşeyler izleyerek uyur önceden kulaklık takmazdi ben hamileyken rahatsız oluyorum diye şimdide kızım yanımızda yatıyir o uyanmasın diye kulaklık takar ben yatarken alır şarja takarim sabah gözünü açar açmaz telefin geceleri bazen uyanır gene hemen telefon ben çözüm bulamadım varsa bı çözüm bende alırım valla
0 oy
(659 puan) tarafından
Ben de oynuyorum o yüzden bir şey diyemiyorum hfjjk
0 oy
(5,160 puan) tarafından
Bir Facebook'a girer kamyon videosu izler bide internetsiz okey oynar o kadar

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 374 göst.
8 Mart 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 353 göst.
6 Kasım 2021 Diğer kategorisinde Fatma001 (72 puan) tarafından soruldu
0 oy
22 cevap 991 göst.
26 Ağustos 2021 Aile & Aşk kategorisinde S.m.h (93 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,782 soru

24,673,814 cevap

367,419 kullanıcı

...