0 oy
296 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Kafam dağılsın diye giriyorum şuraya ama son zamanlarda açılan basliklar can sıkıci olmaya başladı tamam herkes istediği şeyi paylaşır özgür ülke, özgür insan bla bla.. ona lafım yok ama bazı konular çok can sıkıcı e hadi postu açma okuma diyenler olacak ama başlıktan anlaşılıyor zaten.. bir burası kaldı girdiğim herşey çok çok değişti

4 Cevaplar

0 oy
(892 puan) tarafından
Hangi post mesela
tarafından
Üzücü olan bütün postlar
(892 puan) tarafından
Öyle ama hayat ne yapalım onları paylaşanların da kımsesi yok ne yazıkki..
-Reklam-
0 oy
(16,433 puan) tarafından
Hayatın kendisi kuzum
0 oy
(3,485 puan) tarafından
Kafa dağıtmak için girmek mi:)  Psikolojim bozuldu, geleceğe dair ümitlerim tükendi şurda:) 
0 oy
(2,923 puan) tarafından
Kız ben artık paranoyak oldum herşeyden nem kapmaya başladım o yuzden daha az giriyorum artık 

İlgili sorular

0 oy
21 cevap 1,168 göst.
12 Eylül 2024 Aile & Aşk kategorisinde Fatmahani (87 puan) tarafından soruldu
0 oy
23 cevap 704 göst.
22 Temmuz 2023 Aile & Aşk kategorisinde Havin06 (4,357 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 1,004 göst.
14 Aralık 2022 Diğer kategorisinde NurAsel09 (131 puan) tarafından soruldu
0 oy
23 cevap 1,089 göst.
30 Mart 2022 Aile & Aşk kategorisinde Mona Lisa (1,579 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,220 soru

24,666,364 cevap

367,002 kullanıcı

...