Hamileyken çok rezil olmuştum. Maalesef başkalarına tanınan haklar bize tanınmıyordu. Sabah 6da gidip sıra verilmediği olmuştu. Doğumda da aynı keza sağlık vardı ama insanlık yoktu. Bir daha çocuğum olursa borç toplayıp yine özele gidicem ay yazarken gözlerim doluyor çok içimde kaldı
1,512,363 soru
24,668,252 cevap
367,115 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın