0 oy
462 göst.
Diğer kategorisinde (81 puan) tarafından
Tavuklu pilav yapmayi düşünüyorum yanina ne olabilir acaba sarma dusundum ama iki pirinc olmaz  diye vazgectim onerisi olan var mi 

22 Cevaplar

0 oy
(81 puan) tarafından
 
En İyi Cevap

Hepinizin onerileri icin tesekkur ederim kuzular <3

-Reklam-
+1 oy
(98 puan) tarafından

Su böregi al tatbakdan :)

(193 puan) tarafından
İyi fikir bencede
(98 puan) tarafından
Biz oyle yapariz pahalida degil hem guzel olur. Tatlinin yanina
0 oy
tarafından
tavuklu pilav kemalpasa ayran dağıttık biz canim
(81 puan) tarafından
Tatlinin yanina bisey daha olsun diyorim tabak bos oluyor
tarafından
kopuk tabildot aldim ben bizim burda hep boyle oluyor canim uc gozlu tabak
(81 puan) tarafından
Ben o tabaklardan istiyorum annem ayip olur diyo zaten gurbetteyim akraba olarak sadece annem.gelecek konu komsuyu çağıracam.iste
tarafından
kalabaliktik kuzum 60 kisi vardik ki gelemeyen coktu zeytin zamaniydi. cok cesit ve porselen tabak basa cikmazdi bizim burda ayip olmuyor rahatlık valla
0 oy
(902 puan) tarafından
Sulu bir şey yap bence kuru fasulye mesela evde ise
(81 puan) tarafından
Evde ama yemek yapma taraftari degilim acikcasi
0 oy
(6,303 puan) tarafından
Güveç yapabilirsin ya da nohut yemegi falan
(81 puan) tarafından
Yemek olarak sadece tavuklu pilav düşünüyorum canim
(6,303 puan) tarafından
Sarma da yemek olmuyo mu onu düşündüm demişsinde olmadı yanına salata ayran tatlı yaparsn
0 oy
(348 puan) tarafından
Biz et kavurma pilav sarma tatli ve ayran vericez yeterli 
(81 puan) tarafından
Ikisi de pirinc olur mu ki
(348 puan) tarafından
Sarmadan vazgecemeyiz asla ;)) pilavda olmazsa olmazlardan olur olur bsey olmaz
0 oy
tarafından
Genelde sarma ve tatlı oluyor. Evde yemekte istemiyorsanız pek bir seçenek kalmıyor. 
0 oy
tarafından
Tavuklu pilav salata ayran tatlı ideal bence
0 oy
(5,914 puan) tarafından
Olur canim nie olmasin herkes oyle yapior  kimse demez bu ikiside pirinc die bizim mevlut dugun davetlerde hep oyle yapilir 
0 oy
(24,017 puan) tarafından
Tavuklu pilav ayran tatlı yeter bence 
0 oy
tarafından
Bnde pilav tavuk baklava sarma ayran çay verdim ama bnm sarmam kıyma doluydu eşim onlar da Erzurum lu olduğu iicn oyke ikram ettik
0 oy
tarafından
Egger kuran yapacaksan doyirivu olsun canım ben tabiklj pilav pide ayran baklava idi bide salata
0 oy
tarafından

Bende yapacam kasım ortasına doğru 

Tavuklu nohutlu pilav 

Şekerpare

Ayran 

  


            KIZLAR  YANINA SULU YEMEK OLARAK NE YAPILIR bilgi verirseniz cok mutlu olurum 

(7,387 puan) tarafından
Şahsen ben evin içinde 50 kişiye sulu yemek verme taraftarımı değilim dökülür eder çoluk çocuk gelir bilmiyorum tabi sizin oralarda öyle olur belki kendi fikrim :)
tarafından
En iyisi camide okutmak valla
tarafından
Canım 15 kişi anca olur bizde
(7,387 puan) tarafından
Az kişiymiş onlara yapılabilir
tarafından
Zaten 50 kişi falan olsaydı imkansız evde sulu yemek falan
0 oy
(659 puan) tarafından
Ayran tatlı yetwrlı
0 oy
(32 puan) tarafından

Börek olabilir canım . Tavuklu pilav börek tatlı ayran. Ben nasip olursa yanıne sarma da yapacam bebislerin mevlütünde simdiden menüyü hazırladım :)

0 oy
tarafından
Sarma yapıyorlar ya bende iki pirinç birden karşıyım ama oluyor yani. 

Tavuklu pilav marul salatası tatlı ayran vereni de gördüm.
0 oy
tarafından
Ben pilav nohut yogurt turşu dağıticam 
0 oy
(2,436 puan) tarafından
Tavuk pilav ayran sonra helva yaptık biz. Ek olarak ikramliklsr vardı börek, kek, tatli tuzlu kurabiye çay kola fanta falan
0 oy
(1,397 puan) tarafından
Biz sarma pilav üstü tavuk sekerpare tatlisi bide ayran yaptık 
0 oy
(11,881 puan) tarafından
Tavuklu pilav, karışık turşu, ayran, tulumba tatlısı 

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 186 göst.
22 Aralık 2021 Diğer kategorisinde Babybabyhappiness (932 puan) tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 543 göst.
0 oy
1 cevap 63 göst.
3 gün önce Diğer kategorisinde Melisg (2,137 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 42 göst.
23 Ekim 2022 Diğer kategorisinde Ceydaceylin (105 puan) tarafından soruldu

291,399 soru

8,735,294 cevap

29,477 kullanıcı

...