Oğlumun adı Abdülhamid Han
İsminin asaletinden olsa gerek öyle de yiğit.
Kesinlikle ismi eksik koyma tam koy hep çocuk kalacak değiller. Ağır olur demişler saçma.
1,512,451 soru
24,669,294 cevap
367,168 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın