Oğlumun adı Abdülhamid Han
İsminin asaletinden olsa gerek öyle de yiğit.
Kesinlikle ismi eksik koyma tam koy hep çocuk kalacak değiller. Ağır olur demişler saçma.
1,512,417 soru
24,668,806 cevap
367,148 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın