Kızlar diyetteyim bu sabah eşim kahvaltıya götürdü 1 gibi gittik yani kahvaltı mi güzelce ettim hoş para verdik ) yemesem olmazdı dolu dolu yedim şimdi bununla öğünü kapatayım diyorum zaten geç ettim şuan acta değilim bı acikirsam yoğurt yerim diye düşündüm sizce olurmu tek öğün yani yapıyım dedim ama sizce
1,512,592 soru
24,671,167 cevap
367,270 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın