13 haftalik gebeyim elimin lezzeti cok guzeldir ama hamile kaldim kalali yemek pisiremiyorum zorluyorum kendimi yapiyorum basit seyler bu sefer de lezzeti kotu oluyor yazik malzemeler ziyan oluyor neden böyle olur ki Baskasi yemek yapinca ya da hazir yemek olunca yiyebiliyorum onun disinda bende peynir ekmek meyveyle yasiyorum resmen yazık adamcagiz karpuzla peynirle yaşiyor 2 aydir allahtan yemek aramaz hic sesini cikarmiyor Sizlerden boyle olanlar var mi insaAllah yoktur
Ben yıyemıyodum ama yapıyodum tam tersş yaparken cok ozenırdkm canım cekerdı 2 kasıkta cıkartırdım gerı
1,512,816 soru
24,674,209 cevap
367,440 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın