Gebelikte folik asit kulanmayan var mı ben 13+3 günlük oldum hiç kulanmadim
İlkinde hiç kullanmadim bu sefer üç ay kullan dedi üç ayda bir paket(28adet) anca bitti. Alışkanlığım yok hergun düzenli hap vs içemiyorum malesef
Sabah ki post buydu canım
1,512,328 soru
24,667,819 cevap
367,084 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın