0 oy
1,401 göst.
Aile kategorisinde (406 puan) tarafından
Kızlar uzun olacak.. eşimi şikayet etmek için değil de kafama takıldığı için ve acaba ben mi abartiyorum diye düşünüyorum..

Eşimle hamileliğin 6. Ayında ayrı yatmaya başladık çünkü yaz günü eşim balkonda yatıyor ben hamile olduğum için içeride yattım hep doğum oluncaya kadar öyle ayrı yattık 2 ay önce doğumum oldu şimdi de oğlum la birlikte yatak odasında yatıyoruz ama eşim gelip yanımızda yatmıyor birkaç kez laf çarptım dedim özlemedin mi benimle uyumayı felan diye neden saçma sapan şeyleri kafana takıyorsun sen dedi seslenmedim oğlum gece çok uyanıyor veya gazı oluyor ağlıyor o yüzden mi yatmıyor acaba yanımda hani bu nereye kadar devam edecek çok merak ediyorum çünkü ne yalan söyleyeyim eşim bana yabancı gelmeye başladı. Ha bu arada bir dediğimi iki etmez yeri geliyor kahvaltı hazırlıyor ben yapamayınca oğlana da bakıyor gece sen uyu diye halimi hatrimi da sorar gezdiri de yedirir içirir de tek sorunum bu 5-6 aydır ayrı yatıyoruz ve ben istememe rağmen biraz yatıyor gece uyanıyorum salona geçmiş yatmış oluyor zoruma gidiyor afedersiniz dikişlerim de yeni düştü ilişki de olmadı hiç 

15 Cevaplar

+1 oy
tarafından
Bir an önce yanına al canm eşini 
(3,187 puan) tarafından
En net yorum bu olmuş..
Olan olmuş kadın birşey soruyor cevapların yarısı keşke ayirmasaydin.. kadın istedimı bakalım ayırmayı..şartlar nasıldı ki ayrı yatıldı ayrica her erkek bir değil bazısı uykusuna kıyamıyor.. yapmasaydin diyeceklerine böyle deseler can kurban..

Aaayys kardeşim sende bebeğin uyuyunca git eşinin yanına bir iki sen git bir iki onu çağır ayrı gayrı olmaz..evlilik bu.. hee birde seninki analiksa onunkide babalık.. bizim mesaimiz zaten 7/24 bari manevi destek olsunlar :)
(406 puan) tarafından
Valla öyle kardeşim 6. Ayımdan sonra yatamadım balkonda sağa sola dönemedim eşimi rahatsız ediyorum kendim de rahat edemedim ayırdım ama sonrası hep sıcak havadan adama gel içeride yat diyemedim çünkü yanıyor burası Denizli 2ay önce doğum yaptım dikişlerim yeni düştü etti mi 5 ay şimdide ister istemez ayrı yatmaya alışmış gibi bişey oldu. O yüzden akıl danışmak istedim ben mi abartiyorum diye hepsi bu. Sabahın köründe işe gidiyorum oğlan uyutmuyor dedi o yüzden içime dert oldu acaba soğudu mu falan diye. Birde gurbetteym ben burda kimsem yok oğlana bak ta az eşimle ilgileneyim diyecek veya bakacak ben onun gelmesini bekliyorum o kadar. Saol canım
(406 puan) tarafından
Aynen ben sadece kendim mi sorun yaptım diye sordum ben asla eşimden ayrı yatan biri değildim mecburiyetten Bir süre ayırmak zorunda kaldım maalesef ama bu kadar uzun süre istemedim tabii kim ister
(3,187 puan) tarafından
Yani en güzeli biraz önce aynı yerde yatmak. Allah kolaylık versin inşallah ☺️
-Reklam-
0 oy
(343 puan) tarafından
Canım eşinin bir sorunu olabilir yoksa bir erkek nasıl olurda karısıyla yatmaz aklım almadı. 
(406 puan) tarafından
Yok ki gayet keyifliyiz aramızda hiçbir sorun yok acaba çocuk ağlıyor geceleri o yüzden mi yatmıyor şimdi anlamadım
(343 puan) tarafından
Canım bebek aglasada erkekler kendi nefisleri için gelirler sonuçta kaç ay ilişkiye girmemissin istemesi lazım ben doğumdan sonrada hiç eşimle ayrı yatmadık yani erkek bu nefisleri için yatarlar
(406 puan) tarafından
İşte benim dikişler bir türlü iyi olmamıştı yeni düştü daha iyi olmadan yaklasmam dedi
(343 puan) tarafından
Hım bilemiyorum ki tatlım eşini en iyi sen bilirsin neden ayrı yattığını falan.
0 oy
(642 puan) tarafından
Açıkca konuş bence canim. Bu şekilde soğuyorum elmde degil de. Dinen de doğru değil diye biliyorum ayrı yatmak. Yanyana yatınca da bir hormon salgilaniyoyrmus.kavgali yatıp da sabah uyanınca sarılmış falan oldun mu hic bilmem ama o da bu hormonla alakaliymis. Yerinde olsam hislerimi söylerdim direkt.
(406 puan) tarafından
Sanırım zamanı geldi :/
(642 puan) tarafından
Evet geciktirme bence de. Kolayına geliyordr eşinin. Uzadıkça zorlanirsiniz.
0 oy
(5,522 puan) tarafından
Yataklari hic ayirmicaktiniz
(406 puan) tarafından
İşte hamilelikte ben balkonda yatamadım hep içeride yattım burası da çok sıcak içeride yatilmiyo o yüzden 6.ayda ayırdım ben
(5,522 puan) tarafından
Neden icerde yatinki hamileysen ne olmus
(406 puan) tarafından
Balkonda yatamadım 6. Aydan sonra canım karnım büyüyünce rahatsız oldum belim ağrıyordu o yüzden yatağa geçtim
0 oy
(53 puan) tarafından
Canim dogumun 2 ay olmus yetmez mi kocana yanas biraz.. sen onun ilgisini çek fantezi kiyafetler giy git yanina ilgisini çekecek  elbiseler giy makyajini yap... biz boyle hamilelikti lohusalikti cocukla ugrasmaktı derken kocamizi ihmal ediyoruzz 
(406 puan) tarafından
Evet oğlum fırsat vermiyor maalesef
(53 puan) tarafından
Valla aynen oyle uyaninca etek falan giyim diyorm kzim agliyor susmak bilmiyor bitek emziriyorum onu.. bide soguk useniyorum artk :) amaa yapmamız lazm kocamizi disari paket ediyoruz resmen.. gozu disarda olmasini sagliyoruz :((
(119 puan) tarafından
Kizlar üseniyorum demeyin benim esim gece 1 gelir eve isten ben her aksam kizim uyuduktan sonra dusumu alirim hafif makyajimi yaparim giyinirim her gece eve geldiginde beni oyle gorur..bazen insanin hali kalmiyo evet ama bunu bi huy olarak edinmeye calismak lazim sonra gozler disari donuyo malesef
(53 puan) tarafından
Benim eşim de gece 2 bucuk 3 gibi geliyor işten  bende o saatte neye hazrlanacam diyorum iste böyle yapmamak lazm ama benim kizim hic durmuyor hep agliyor hazırlanamiyorum kii
(406 puan) tarafından
Aynen öyle oğlum da
0 oy
tarafından
Başta ayrı yatmayacktnz canjm burda hep okuyorm ayrı yatınca tekrar birleşmesi zor oluyor
0 oy
(667 puan) tarafından
Canim bizim de ayni sorun var esim bizimle uyumuyor gece bebek uyamdigi icim uykusuz,kaliyorum ise uykusuz gitmek istemiyorum diyor. Ayri yatmalari bu yuzden iliski bizim de olmuyordu normal dogum yapmıştım ve normal dogumda ister istemez degisimler yaşanıyor o yuzden kaciyordu benden sizin de sebeni bu olabilir eski haline dondugunde kendi pesinde dolanicak
(406 puan) tarafından
Çocuk uykusu ne zaman düzelir ki
(667 puan) tarafından
Geceleri hep emmek icin kalkiyorlar tam duzelmiyor
0 oy
(320 puan) tarafından
Benim eşim şimdiden asla ayırma yok diyo oda 24 saat çalışıyor işi çok ağır yatak odasına kurdurucak beşiği bende hiç ayırmasaydın 
(406 puan) tarafından
İnşallah canım
0 oy
(786 puan) tarafından
Baştan ayri yatmaniz hata canimm bi süreden sonra alışmış o artkk yalnız yatmaya araya soğukluk girmiş
(406 puan) tarafından
Aramızda hiçbir sorun yok gerçekten çok iyi aramız sadece ayrı uyuma sorunu var oglandan dolayı
(786 puan) tarafından
Al karşına konuş tekrardan birlikte yatmaya calsin bebeğinde sana alışır ilerde sknti çekersiniz
0 oy
(52 puan) tarafından
Eğer ayrı yatıyorsa ve bu konuda da diretiyorsa kendini tatmin edecek bir şeyler yapıyor olabilir . 
0 oy
(5,943 puan) tarafından
Bebeği sen tek başına yapmadin canım benim.bebegim 10 aylık oldu ilk 5 ay bizimle yatak odasında yatti 5 aydır da kemdi odasında yatıyor kolik bir bebekti ben eşime derdim içeride yat istersen bak uyumuyor diye asla gitmez di.kokusunu bırakamam derdi.dikisinde düşmüş. Yani 2 şık var 1.si gebelikten ve bu ana kadar ya porno izlemeye alışmış 

2.de kendisi ile ilgili bir sorunu var ürolojik olarak.

Başka bir açıklama gelmiyor çünkü 
0 oy
(1,510 puan) tarafından
Alismistir yalniz yatmaya bi sorun oldugunu dusunmuyorrum bende hamilelik boyunca ayri yattim dogumdan sonra bi kac ay ayni yatakta yattik simdi oglum geceleri emmek istiyor aramizda olursa bebege bisey olur diye yerde yatiyor normal gecer 
0 oy
(523 puan) tarafından
Hamileyken ayirmis olabilirsiniz ama yani bian once beraber yatmaniz lazim cunku dinen de uygun degil. Dikislerin icin endise ediyosa da bi doktora gorun onun onayi ile iliskiye girin. Bu boyle gitmez saglikli degil yani. 

İlgili sorular

+1 oy
6 cevap 403 göst.
20 Ağustos 2021 Aile kategorisinde Rebellious (666 puan) tarafından soruldu
+1 oy
13 cevap 629 göst.
8 Temmuz 2021 Aile kategorisinde kubraugur (2,440 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 76 göst.
12 Temmuz 2022 Diğer kategorisinde Ysmnynr (323 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 204 göst.
11 Haziran 2022 Diğer kategorisinde & efulimmmm & (2,217 puan) tarafından soruldu

291,501 soru

8,737,978 cevap

29,480 kullanıcı

...