0 oy
166 göst.
Aile & Aşk kategorisinde tarafından
Kızlar oğlumun ateşi 38 geçiyor şurup verdim biraz düştü ince giydiryorum galiba oda üşüttü gece üstünü açıyor çünkü şuan tek zıbınla duruyo iyi ateşi sıcak hava böyle iyi demi aşısı vardı pazartesi götürsem sıkıntı olmaz demi şuan ateşi var 

3 Cevaplar

0 oy
tarafından

Pazartesiye daha çok var annesi bence götürün acile 

Tek çıtçıtlı zıbın ile kalsın üstü 
-Reklam-
0 oy
(4,181 puan) tarafından
Aşısı varsa hemşirene danış. Belki hastalığı varsa aşı iyi olmayabilir. Geçen gün aşıdan ateşlendi bebeğim. Sadece askılı zıbın la durdu ev çok sıcak. 
0 oy
(5,613 puan) tarafından
Ortam sıcaklığı 20-22 derece arasında tutulmalı. Eğer öyleyse zıbın ile durabilir, ama eğer ortam sıcaklığı 35 dereceyse zıbına pek gerek yok sanki. Ortam koşulları göze alınmalı yani giydirirlirken. 

Ufak düzeydeki ateşlerde de hemen ilaca başvurmak doğru olmaz çünkü hipotermiye neden olabilir Allah korusun. 

Sarımsaklı yoğurt yedirin bol bol eğer yiyorsa. Ilık duş, eklemlerine ılık bez vs. 

Aşı hakkında bilgim yok belki sağlık ocağını ararsanız bilgilendirirler.

Geçmiş olsun.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 168 göst.
0 oy
5 cevap 347 göst.
26 Mayıs 2022 Diğer kategorisinde Yamukprenses (2,943 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 417 göst.
8 Haziran 2021 Alışveriş-Hediye kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 280 göst.
7 Haziran 2026 Alışveriş-Hediye kategorisinde nurr001 (4,845 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,750 soru

24,673,348 cevap

367,397 kullanıcı

...