+1 oy
1,267 göst.
Diğer kategorisinde (19 puan) tarafından
Ve o sizi geri cevirse tepkiniz ne olur? Özel oldu kusira bakmyon

50 Cevaplar

+2 oy
(5,431 puan) tarafından
İstememe durumuna bağlı naz yapıyorsa iyice sirnasirim veya yorgunsa sarılır uyurum ama gicikkigina yapiyorsa yanasmam
(19 puan) tarafından
Anladım
(6,212 puan) tarafından
Artı veriyom barışalım diye
-Reklam-
0 oy
(4,725 puan) tarafından
Ay ben çok gururluyum hayatta bir daha yanaşmam. 
(19 puan) tarafından
:())) bende öyle düşünüyorum
0 oy
(213 puan) tarafından
Bir daha yanasmam 
(19 puan) tarafından
Bencede
0 oy
(849 puan) tarafından
Seninde bana işin düşer diye gülüp geçiyorum  
(19 puan) tarafından
Ahajajajajaaj
(849 puan) tarafından
Ona ihtiyacsa benimde ihtiyac yani ahahshs aksamina geliyor zaten . Ama bazen hakkaten işe güce kafa yormaktan beynim agriyo hic istemiyor insan bende red ediyorum oda ayni seyi söylüyor
(1,987 puan) tarafından
Aaaaaa bu şey  Benn :))))+++
(849 puan) tarafından
:))))
0 oy
(1,470 puan) tarafından
Gurur kırıcı olmalı.
(19 puan) tarafından
Hemde cokkk
0 oy
(1,263 puan) tarafından
Öyle bir şansı yokkk:Dddd
(19 puan) tarafından
Haahaha ya olursaaa
(1,263 puan) tarafından
Hangi erkek rededebilir ki
0 oy
(159 puan) tarafından
Yorgunsa reddedebilir yani sonuçta çalışıyor ediyor yoruluyor . İnsanın modu her zaman yerinde olmuyor biz gurur meselesi yapioz da yapmamamız lazım :)
(121 puan) tarafından
Konunun kendisi müstehcen hahshahaha biz cevaplayinca suç oluyor
(159 puan) tarafından
Valla burdaki adminler bana uyarı vermeyi seviyor biri bana fena takmis hahahaha :D
(2,136 puan) tarafından
Uyarı ne alaka
(1,029 puan) tarafından
Aabbcc  admin uyarı vermez 500 puanı geçen kullanıcılar uyarı verir..
(159 puan) tarafından
Amaaaan bana göre hepsi admin :D
0 oy
(664 puan) tarafından
Olabilir gayet normal. Canı istemiyordur dert edilecek bir durum değil ama söyleyiş tarzı ve bunu ne kadar süredir yapıyor bunlar önemli 
(19 puan) tarafından
1 aydır gelmyor ve siz gidiyorsnz
(664 puan) tarafından
1 olur 2 olur hadi 3 olur ama bir ay ısrar etmezdim ben.
(664 puan) tarafından
Niye gidiyorsun
0 oy
tarafından
esim gececi diye sevnyorum hamileym ondanmidir istemiyorum hic
(19 puan) tarafından
Hamilelikte olyor
0 oy
tarafından
Yani ben takilmam heralde hiç reddetmedigi için belkide bilmiyorum ama ben onu çok reddetim yorgun uykusuz olduğum için falan belki o da öyle olabilir 
(19 puan) tarafından
Olablr
0 oy
(3,337 puan) tarafından
O her yanastiginda sen tamam mı diyon bazen olabilir yorgundur istemiyodur havada sıcak hiç çekilmiyor :D iki trip at uzatma derim
(19 puan) tarafından
Hsshsjsjsj bencede
(159 puan) tarafından
Ben şahsen daha bir kere hayır demedim 2 senedir hahahahaha :D
(3,337 puan) tarafından
Çocuk yok herhalde :D kız o değil hiç başında mi ağrıması hiç 2 senede :D
0 oy
(710 puan) tarafından
Bende ona aynısını yapardım 
(19 puan) tarafından
Hiç umursamassa
(710 puan) tarafından
Bende umursamam ozaman geri cevirdiyse birdaha yaklaşmam ilişki arası uzun mu oluyor canm peki erkekler genelde çok duramaz illaki gelicektir
0 oy
(2,877 puan) tarafından
Hiç öyle bişey yaşamadım.. Ama üzülürdüm herhalde 
(19 puan) tarafından
Hem üzülmek hemde utanmak
(2,877 puan) tarafından
Doğru bir dille açıklama yapması önemli ama sana aşkım çok yorgunum özür dilerim gibi bişey dediyse çokta üzülme gerçekten yorgun olabilir
0 oy
(1,741 puan) tarafından
Geri çevirseydi en azından 3 tane bebem olmazdı=)) şaka Bi yana insan kırılır yani 
(19 puan) tarafından
Yani bide utanır
0 oy
(42 puan) tarafından
Ben şahsen bi daha sormam bile 
(19 puan) tarafından
Anladim
0 oy
(11,309 puan) tarafından
Geri çeviriyosa ya kafayı yemiştir yada canı çok sıkkındır 

Ama bunu hayyvan gibi hissettirmez güzellikle söylenmeli
(19 puan) tarafından
Bencede ince iş sonuçta
0 oy
(127 puan) tarafından
Demek öyle o zaman sende her gel dediğinde gitmeyeceksin. O isterken iyi sen isterken yok canim başım ağrıyor havaları. Es olmak her zaman kendini düşünmek değil seni de düşünmesi lazım 
0 oy
(205 puan) tarafından
Nasıl yaklastnda geri cevirdi oyle bı yaklaskı kı gerı çevirmesin:) şaka bı yana ben kırılırım daha yaklasmazdm
(19 puan) tarafından
Yani nasıl yaklaslmasi lazım:))
(205 puan) tarafından
Bnce bu sıcakta bosverın bu işleri ya :))
Yani dumduz gel derse Baska hazırlanıp derse Baska bnce
0 oy
(1,641 puan) tarafından
Benim çok gurum kırılır ya 
(19 puan) tarafından
Benimdeee
0 oy
(133 puan) tarafından
kız benimde aayni oluyor ya ,yorgun olmasada saati bahane ediyor bazen erkek kafası farklı yarın o gelir sende aynısını yaparsın takma fzka 
(19 puan) tarafından
Ankadim cnm

İlgili sorular

+1 oy
36 cevap 1,017 göst.
17 Haziran 2021 Diğer kategorisinde Eslo (787 puan) tarafından soruldu
0 oy
65 cevap 663 göst.
29 Aralık 2021 Diğer kategorisinde Bitanecikoglum (171 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 145 göst.
18 Ekim 2021 Diğer kategorisinde mimarbiri (1,793 puan) tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 340 göst.
28 Ocak 2021 Diğer kategorisinde Memuranne& (1,764 puan) tarafından soruldu

266,695 soru

7,887,456 cevap

28,151 kullanıcı

...