Ya biliyorum .. diyeceksinizz seninde bugun iyiki bir dogum gunun die . Ama zoruma giden seyleri sizinle paylasiyorum ne yapayım kime ne anlataym anlayanim yokki .
Böyle olacağına pasta falan istemem ben kirildigimi belli eder söyler geçerim uzattıkça tadim kacar anlayan anlar zaten boşver kuzum...mutlu senelerr
1,512,478 soru
24,669,670 cevap
367,190 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın