0 oy
328 göst.
Diğer kategorisinde (2,603 puan) tarafından
Özel hayatla ilgili kadın doğuma gitmek istiyorum ama derdimi nasıl anlatırım bilmiyorum çok çekiniyorum hele de yanında asistanları falan oluyor da 

6 Cevaplar

0 oy
(17,489 puan) tarafından
Ne konuda çekiyorsun 
(2,603 puan) tarafından
Kendimce bir problemim var onu anlatmakta detaya falan girerse
(17,489 puan) tarafından
Sorunu çözmek için illaki detaya girer başta zor olur ama Dr samimiyetini görürsen alışırsın
-Reklam-
0 oy
(1,193 puan) tarafından
doktor sonucta mecbur girecek detaya ki senin sorununu ablasin canim nasil bir sorun burda paylasabilecegin birsey mi
(2,603 puan) tarafından
İliskiyle ilgili bişey ya
(1,193 puan) tarafından
e ne var bunda canim doktora soylemezsek kime soyluycez o yuzden hic cekinme
0 oy
(14,399 puan) tarafından

Doktora ayıp günah mahremiyet yok:Dsal gitsin 

0 oy
(568 puan) tarafından
İmkanım varsa özele git  dicemde  çokmu kötü birşey ki 
(2,603 puan) tarafından
Yok kötü değil ilişkiyle alakalı
(568 puan) tarafından
Burdanda yazabilirsin canım
(2,603 puan) tarafından
Linç yerim üstüme yürürler burda uyarı da gelir
(568 puan) tarafından
Özel yazabilirsin canım sormak istersen bildiğim bir konu ise yardımcı olurum doktorada gidebilirsin
0 oy
(5,441 puan) tarafından
Git canım napcan bunun ayınbi olurmu Dr lar aliskindir senin gibi çok kadın görmüslerdir 
0 oy
(2,954 puan) tarafından
Doktorların görmedıgı bılmedıgımı kaldı canm anlat bısı olmaz asıstanda kalkıp orda tepkı vercek degıl sen tamamen doktorun yuzune bakarak konus 

İlgili sorular

0 oy
33 cevap 3,979 göst.
4 Aralık 2022 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 703 göst.
0 oy
5 cevap 548 göst.
0 oy
6 cevap 813 göst.
30 Haziran 2021 Aile & Aşk kategorisinde kaya (316 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,560 soru

24,670,833 cevap

367,250 kullanıcı

...