Kargonuz geldiğinde kesinlikle nerden kimden geldiğini bilmeden kendinize ait kargo oldugundan emin olmadan teslim almayın banada bı kere denk geldi almadım çok sinir bozucu bı durum paranızın hayrını görmesinler ins
1,512,302 soru
24,667,445 cevap
367,066 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın