0 oy
325 göst.
Diğer kategorisinde (1 puan) tarafından

Daha 5 aylik evliyiz. Nisanliyken birkez daha p**** izledigini yakaladim. ben girmedim oyle sitelere askim arkadasim girmis ben asla oyle bisey yapmam sana karsi falan yapti. neyse dedim. bugun isten geldi. telefonundan biseye bakicaktim bi baktim yine izlemis. ben ona yanastigimda dur ya istemiyorum diyor. ara sira cani istediginde geliyor. oda cok nadir. kendisi izliyor. simdi o uyuyor uyaninca kiyamet kopucak. napicam ben ya yazik degilmi bana hamile halimle beni bu durumlara sokup uzuyo

4 Cevaplar

0 oy
(137 puan) tarafından

Haklisn csnim yaptigi hic dogru degil oyle seyler aliskanlik getiriyo ve insnain esinden zamanla zevk almamasina yol aciyor sen yine gzuellikle konus neden yoel yaptgini ben yapsam sebden uzaklassam baskalarinin afedersin seylerini izlesem hosuna gidermi de

-Reklam-
0 oy
(29 puan) tarafından

Canimm kac haftlık hamılesın hanı hamıleykn afedersin ama boyle rahat ılskı olmadı ıcın esının istedi olmadı ıcın bazen ıstemeyebılır karnın buyukse bıde daha zorlaşıyor 

0 oy
tarafından

Kavgayla gürültüyle olmaz canım. Ama dinen uygun değil hamilesin olabilir su an niye gidip harama bulaşma ihtiyacı duyar ki yazık günah degil mi. Bence bu konuyu ahlaki yönden konusup düzgünce anlatmaya çalış ve bunu görmemezlikten gelme çünkü son derece yanlış bir durum kendisi için bu durum doğru değil haram neticede bu Rabbim hidayet versin İnşaAllah

0 oy
tarafından

Neden kiyamet kopsun. Evet yaptigi yanlis kabul edilebilir degil ama konusacaksan sakince konus. Bagirma cagirmayla bi erkegi dize getiremezsin. Bosuna kendine sinir stres yaparsin bi de Senden daha da uzaklasir ancak. 

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 163 göst.
2 Temmuz 2021 Diğer kategorisinde Mehmetcan Emir (262 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 202 göst.
25 Haziran 2021 Aile kategorisinde Banuv (564 puan) tarafından soruldu
0 oy
31 cevap 741 göst.
+1 oy
11 cevap 281 göst.

212,964 soru

5,651,391 cevap

18,692 kullanıcı

...