Kuzum bugün aynısı.benim oğlanda oldu. 2 yaşında kafasının arkası şişti fındık kadar. Hemen hastaneye götürdü babasını cagirdim işten . Eşim götürdü. Cocuk tomografi çekilmiş tramva varmi diye. Eline kağıt vermişler orada tramva belirtileri yazıyor istersen sana atari.cok şükür bizde birşey.cikmadi. kusma olursa.hemen gelin desi doktor. Allah korusun
1,512,725 soru
24,672,956 cevap
367,373 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın