0 oy
1,938 göst.
Diğer kategorisinde (292 puan) tarafından
Biliyorum linç gelecek hissediyorum şimdiden ama bir görümcem olsun çok isterdim eşim evin tek çocuğu bazen görümcesi olanları kıskanıyorum desem:)))))görümcesi olanlar nasıl bir duygu ;)

67 Cevaplar

0 oy
(1,072 puan) tarafından

Ayy tek çocuk olması hiç güzel değil.bizim orda tek çocuk olana kizlar gitmez.butun sorumluluk sana kalıyor :D

-Reklam-
0 oy
(8,496 puan) tarafından
Neden isterdin kardeş gibi olcam mı sanıyosun
0 oy
(8,561 puan) tarafından
Dua et otur Allah'ın sevgili kuluymuşsun yılan sokmamış hayatına .
0 oy
(695 puan) tarafından
Değişir kişiden kişiye iki tane görümcem var biri canımın içi diğerinin ne olduğunu soylemiyim burda :D
0 oy
(3,233 puan) tarafından
Kaşınıyorsun bak.. 
0 oy
tarafından
ikinci kaynana ama daha zalimi cunku onda annelik duygusu yok
0 oy
(2,617 puan) tarafından
Tipik  bir rahat batma sorunu canim tedavisi var sakin üzülme:)))
0 oy
(1,228 puan) tarafından
Hiç görümcem yok ama 5eltim var bir tane daha olacak işte
0 oy
tarafından
Hahaha Allah versin canım bakarsın olur görümcen :) 
0 oy
tarafından
1 tane görümcem var oda 5 senedir benle konuşmuyor 
0 oy
(10,617 puan) tarafından
Benimkileri verem bacım
0 oy
(1,517 puan) tarafından
Kiz Allah askina gel benimkini sana vereyim de gör nasi bisimis görümce 
0 oy
(997 puan) tarafından
Bende 4 tane al istediğin senin olsun
0 oy
(14,397 puan) tarafından

Kız senin canın sıkıyor heralde :D

0 oy
(12,191 puan) tarafından

Benimde  gorumcem yok eltimde olmayacak ama gayet mutluyum;)))

0 oy
(1,182 puan) tarafından
Benimde var ama yok :D 
0 oy
(337 puan) tarafından
Kasiniyorsun galiba hahahah dermişim uç tane görümcem var iyi ki var kardeş gibiyiz
0 oy
(2,661 puan) tarafından
Bende ne görümce var ne elti. Görümcem vefat etmiş çok iyi bi kadınmış bende çok isterdim onu tanımak aramız iyi olurdu bence. Eltim de iki tane vardı ama biri boşandı birinin de daha ben evlenmeden baya önce kocası ölmüş gitmiş tabi yani ben tekim bende isterdim görümcem olsun 
0 oy
(60 puan) tarafından
Aman bacım ne güzel işte ağrısız başın:) sıkıntı bence 
0 oy
(620 puan) tarafından
Canım benim de yok ama Allah bize başka dert vermesin :) 

İlgili sorular

+4 oy
29 cevap 1,782 göst.
23 Aralık 2024 Diğer kategorisinde nurr001 (4,832 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 788 göst.
6 Nisan 2022 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
30 cevap 2,213 göst.
0 oy
12 cevap 1,083 göst.
14 Haziran 2024 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,166 soru

24,665,790 cevap

366,970 kullanıcı

...