Ayy tek çocuk olması hiç güzel değil.bizim orda tek çocuk olana kizlar gitmez.butun sorumluluk sana kalıyor
Kız senin canın sıkıyor heralde
Benimde gorumcem yok eltimde olmayacak ama gayet mutluyum;)))
1,512,166 soru
24,665,790 cevap
366,970 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın