0 oy
123 göst.
Diğer kategorisinde (21 puan) tarafından
Birazdan doktora gidecem 4O haftalık olduk tam.bugun dua edin bana kızlar bakalım doktor ne diyecek pasaninda keyfi yerinde galiba:))

2 Cevaplar

0 oy
tarafından
Bende 40+3um daha bekliyorum
-Reklam-
0 oy
(16,379 puan) tarafından
Aha annesi uykusunu daha alamamış paşa =) bende 41+4 te dogmuşum. Annem hep der orada uyusuktun sen daha diye =D 

İlgili sorular

0 oy
13 cevap 889 göst.
0 oy
4 cevap 363 göst.
3 Kasım 2022 Diğer kategorisinde qwertyu (1 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 154 göst.
0 oy
8 cevap 969 göst.

Kategoriler


1,512,191 soru

24,666,078 cevap

366,981 kullanıcı

...