Kizlar eve boya yapilacak renk seçmem lazim. Griyi beğeniyorum ama kullanimi nasil. Şuanki rengi damla sakizi gibi bişey. Gri çok mu karanlik olur. Birde kirlenince falan belli oluyor mu yoksa daha mi kullanişli.
Bu şekilde marjinal gri canım
1,512,382 soru
24,668,449 cevap
367,124 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın