0 oy
665 göst.
Diğer kategorisinde (3,818 puan) tarafından
Kizimi 8.5 da uyuttum smdi de esniyor ama uyumuyor benim gibi uyumayan var mi

8 Cevaplar

0 oy
(1,015 puan) tarafından
Ben daha uyumadım misafir gtti önce bebeleri uyuttum smdide mutfağı topluyorum 
(3,818 puan) tarafından
Kolay gelsin canim
(1,015 puan) tarafından
Bi el at da çabucak bitsin  :)
(3,818 puan) tarafından
Geleyim canım
-Reklam-
0 oy
(15,743 puan) tarafından

Ben ben yeni yatrdim yine kalktı eski uykualrdan eser yok attım odaya ciktim hepsini:ermm:

(3,818 puan) tarafından
. Henüz sabır asamasindayim
(15,743 puan) tarafından
Biri babası var diye uyumuyo kucugum dişten böyle oldu ben de ucunu attım çıktım uyumayın dedim :⁠-⁠D
(3,818 puan) tarafından
☺️❤️☺️☺️
(15,743 puan) tarafından
Yeni uyudular ay bu gece neydi boyle
tarafından
Kiz gel gel aksiyon var
(15,743 puan) tarafından
Noldu ay yine
0 oy
tarafından
Akşam 8 de uyudu 20 dk şimdide yatm
(3,818 puan) tarafından
Hoş geldin cnm
tarafından
Ayy deli gibi çığlık atıyor kendini yere atıyor kafayı yiyecem emince uyuyan bebe şimdi emip durmuyor yerinde:/ enerji patlaması yaşiyor
(3,818 puan) tarafından
☺️☺️☺️☺️
0 oy
(17,136 puan) tarafından

Benimki 7yı geçince uyur . Kaynanamda idik Kalabalık uyandı yırmı dk sonra.  Göremiyoruz sevelim tekrar uyur dedıler haklılar ilk tek torun tamam dedim aldılar sevdiler oynadılar 10 oldu 11 oldu 12 oldu yok bu kız uyumuyo 5 aylık olacak bu arada. Sonra dedıler artık saatında uyut ellemeyız eve geldık uyuyor :)

(3,818 puan) tarafından
Uyumuş ya cnm sende git uyu
(17,136 puan) tarafından
Takılıyoruz film fln benim ayıyla kahve yaptım 2,3 ten aşşa yatmıyoruz
(3,818 puan) tarafından
☺️☺️☺️
0 oy
(5,290 puan) tarafından
Ben varım ben   hiç uyumaya niyeti yok 
(3,818 puan) tarafından
Gözleri gidiyo bidaha açıyor ☺️☺️
(5,290 puan) tarafından
Biz halen oturuyoruz
Saat 3 olmuş
(3,818 puan) tarafından
2 de uyudum
0 oy
tarafından
Ben Hergun 4 te yatiyom cnm
(3,818 puan) tarafından
4 duramam sanırım dün gece 2 de uyudum. Normalde odada saat sesi oldu mu uyuyamıyorum çıkartmadan geçen yorgunluktan saat sesi bile duymadım ☺️
tarafından
Bnm koca evde çalışıyor bilgisayardn gecemiz gündüzumuz değişk bzm
(3,818 puan) tarafından
☺️☺️☺️
0 oy
tarafından
Bende uyumadım canım. Oğlum çok kustu ateşi de 35 e indi. Korkuyorum uyumam bu gece . Bir de fışkırarak kustu 2 kez aklım çıktı 
(3,818 puan) tarafından
Çok geçmiş olsun canim smdi nasil
0 oy
(2,954 puan) tarafından
Uyudu ben uyuyamıyorum:)bı ara bu saatlere kadr ayakta kalıyordu bende alstm uyuyamıyorm
(3,818 puan) tarafından
Dün 2 ydi yattım☺️

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 523 göst.
12 Nisan 2022 Aile & Aşk kategorisinde OgretmenAnnee (1,686 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 434 göst.
0 oy
3 cevap 482 göst.

Kategoriler


1,512,671 soru

24,672,125 cevap

367,314 kullanıcı

...