Annemde Siemens var çok hoşuma gitti
Bendeki beko güzel ama hortumu kısa biraz çok çekiyor benden garip
Çekim gücü çok iyi
Vestel kullanıyorum çekim gücü çok güzel bundan
1,512,270 soru
24,666,974 cevap
367,045 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın