Annemde Siemens var çok hoşuma gitti
Bendeki beko güzel ama hortumu kısa biraz çok çekiyor benden garip
Çekim gücü çok iyi
Vestel kullanıyorum çekim gücü çok güzel bundan
1,512,150 soru
24,665,560 cevap
366,955 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın