Yarin esimin teyzeleri ve dayisi yemege gelecekler. Sabahtan isim var falan yarinda anca yemek yaparim simdiden kurdum sofrayi masa ortumde anacuğumun el emegi
Çoook güzel görünüyor peki bu şık sofranın menüsünde neler varrr merak ettim şimdiden afiyet olsun
Sade ve hoş olmuş
Gayet Guzel... isin icine bogaz girince daha bi guzel olur bnce
1,512,296 soru
24,667,256 cevap
367,057 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın