+1 oy
1,889 göst.
Yemek-Tarifler kategorisinde (16,096 puan) tarafından

Yarin esimin teyzeleri ve dayisi yemege gelecekler. Sabahtan isim var falan yarinda anca yemek yaparim simdiden kurdum sofrayi :) masa ortumde anacuğumun el emegi :angel:


image

image




33 Cevaplar

0 oy
(569 puan) tarafından
Cok hooşş :))
(16,096 puan) tarafından
Tesekkur ederimm :))
-Reklam-
0 oy
(2,824 puan) tarafından
Çok guzel olmus cnm şık duruyor rabbim agiz tadiyla yemeklerinizide yemeyi nasip etsin insallah 
(16,096 puan) tarafından
Amiin saolasin canim :)
0 oy
(2,148 puan) tarafından

Çoook güzel görünüyor peki bu şık sofranın menüsünde neler varrr :D merak ettim:D şimdiden afiyet olsun <3

(16,096 puan) tarafından
Ayy kiz sorma menum basit ama :) patlican patates oturtma. Mercimek corbasi. Pilav. Havuc tarator. Salata yogurt. Z.yagli taze fasulye var bide. Tatli olarakta sekerpare. Kuruyemis falan aldim cay yanina
(2,148 puan) tarafından
Harika bence hiç de basit değil ellerine kollarına sağlık sana ve misafirlerine şifa olsun muhabbetiniz daim olsun inşallah :)
(16,096 puan) tarafından
Saolasin canim agirladim simdi oturdum valla :)
0 oy
tarafından
Arkadaki ultrason görüntülerine bakmaktan masaya odaklanamadim❤️
(16,096 puan) tarafından
Oyy benim minnak oglusumun simdi 26 aylik :)
tarafından
Maşallah ❤️
(16,096 puan) tarafından
Saol canim :)
0 oy
(1,531 puan) tarafından
Cook guzell ellerine sagliq
(16,096 puan) tarafından
Saol canim :)
0 oy
(2,319 puan) tarafından
Gayet şık canım ikramlıklari salatayı vs koyunca dhaa güzel gözükür şimdiden afiyet olsun 
(16,096 puan) tarafından
Aynen onlarda ortaya gelicek z.yagli falan. Saolasin :)
0 oy
(34,528 puan) tarafından

Sade ve hoş olmuş 

(16,096 puan) tarafından
Saol canim :)
0 oy
(27,103 puan) tarafından
Sofra harika olmuş ama üzerini ort bence toz gelebilir 
(16,096 puan) tarafından
Orttum canim cekip hemen :)
0 oy
(159 puan) tarafından
tozlanmazmi canm
(16,096 puan) tarafından
Ortu orttum canim ustune. Yarin baya evde olmayacagim gelincede anca yemekleri yaparim 5e kadar
0 oy
(200 puan) tarafından
Çok hoş sade ve şık beğendim ben afiyet olsun şimdiden :)
(16,096 puan) tarafından
Saolasin canim:)
0 oy
(10,061 puan) tarafından
Şimdiden afiyet olsunn
(16,096 puan) tarafından
Tesekkur ederiz :)
0 oy
(2,558 puan) tarafından

Gayet Guzel... isin icine bogaz girince daha bi guzel olur bnce :D

(16,096 puan) tarafından
Sorma valla :D saolasin
0 oy
(64,939 puan) tarafından
ustlerini peçete ile ort toz gitmesin coo guzel olmus masa örtün hele super
(16,096 puan) tarafından
Orttum cano ustlerine ortu :) tesekkur ederim bende cok seviyorum

İlgili sorular

+3 oy
17 cevap 916 göst.
13 Mart 2025 Yemek-Tarifler kategorisinde Hafsaa (822 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 547 göst.
27 Mayıs 2022 Yemek-Tarifler kategorisinde H.A.N Annesi (4,470 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 663 göst.
22 Nisan 2022 Yemek-Tarifler kategorisinde SedefS (166 puan) tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 906 göst.
12 Ocak 2022 Yemek-Tarifler kategorisinde Elif.m.05 (1,540 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,311 soru

24,667,602 cevap

367,073 kullanıcı

...