0 oy
437 göst.
Diğer kategorisinde (1,706 puan) tarafından
Merhaba kızım 14 aylık olacak gece her saat başı emmeye kalkıyor emzirmesem çıldırıyor uykusuzluktan hasta oldum artık keseyim diyorum ama iştahlı iştahlı emiyor aç mıdır acaba diyip kıyamıyorum size aç mi yoksa alışkanlık mi uyumadan 100 ml mama veriyorum ek gıda günde bir defa yiyor bana fikir verin ne yapabilirim ben

9 Cevaplar

+2 oy
tarafından
Sen meme kesmeyi düşünme de 1 yaşını geçmiş çocuk nasıl günde bir öğün yer onu düşün. Onun üzerine git bence. 
-Reklam-
0 oy
(1,706 puan) tarafından
Kesmem gerekiyorsa nasıl kesebilirim sadece gece kesmek istiyorum yani 
0 oy
(2,665 puan) tarafından
14 aylık ek gıda gunde 1 kere derken ? Üç öğün yemek yemesi lazım, memene yapışması normal acıkıyordur
(1,706 puan) tarafından
Denemediğim şey kalmadı yemiyor genede deniyorum yapıyorum belki yer diye ama yemiyor bir öğlen çorba içiyor biraz
(2,665 puan) tarafından
Anladım canım inşallah açılır iştahı
0 oy
tarafından
Kız emsin yazık ya, valla ben 2 yaşına kadar emzirmeyi istiyorum inşallah sütüm dolu dolu olur 
0 oy
(6,492 puan) tarafından
Kesme cnm gece emzirmeyi bırak uyku arkadaşı ver ve ağlasa da vermemeye alşı bi kaç gün ağlar sonra alışır   çok isterse su veya mama ver az d olsa
0 oy
(5 puan) tarafından
Benim ki 14 aylık oda gece çok sık kalkıyor ama kesmeyi düşünmüyorum en azından bu kışı atlatana kadar. Bende çok yoruluyorum uykusuzluktan başım çatlıyor ama az daha sabır diyorum 
0 oy
(27,113 puan) tarafından
Ben 2 yaşına kadar sabrettim. Hakkı olduğunu düşünüyorum anne sütünün. Ama gece kesmeyi basarabilirsen rahat edersin. Hem gündüz emer hem gece uyumuş olursunuz. Ben denemedim hiç gece kesmeyi. Direkt bıraktık 2 yaşına gelince 
0 oy
(564 puan) tarafından
Küçük bence biraz daha emsin. Benim oğlum 21 aylik. 2 yaşına kadar emsin diyorum bi an önce bıraktırmak istiyorum çok seviyor ama. 1 öğün ek gıda da az 
0 oy
tarafından
Canım bir kaç ay önce sana yasin sözü vermiştim 

Annen için açmıştın postu ben onu okuyamadım acilden hastaneye gittim kanamam oldu düşük riskim vardı bir kaç gün hastane de yattım fırsatım olmadı

Hakkini helal et olur mu ne zamandır seni arıyordum 

Okuduğum zaman muhakkak sözümü yerine getircem
(1,706 puan) tarafından
Çok geçmiş olsun size de Allah razı olsun iyi annem

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 215 göst.
16 Kasım 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Ayca6273 (57 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 240 göst.
31 Mart 2022 Diğer kategorisinde Misafirrrrrr (178 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 349 göst.
11 Ağustos 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Asel Linam (976 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 143 göst.
24 Haziran 2025 Diğer kategorisinde YiğitAli'm (150 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,559 soru

24,670,818 cevap

367,250 kullanıcı

...