204 göst.
tarafından

Kizlar ya boslugumn agrisi sag tarfmda omzma.kadar vuruyodu nefes alamiyodum. Gce iki.buckta kalktm su icmye ytaktn ckamiym.esimi.durttum Allahm bir dokundu yaniyorm cayir cayir. Ewde dusuremedk acile gttik nts ye bagladlr bebekte bsi yk dediler ama mudahale edemediler.. smdi sorum su hala dha gecmedi nasl gecer ki atesm. 

7 Cevaplar

+1 oy
(791 puan) tarafından

Ilık bir düş alın üstünü ince giyinin kat kat ortmeyin sirkeli şu yapıp alnıniza koltuk altınıza koyabilirsiniz ama sirkeli şu birden düşürdugu için pek önerilmiyor çok yükselirse 39,5 gibi mesela o zaman sirkeli şu yaparsınız geçmiş olsun 

tarafından
Cok yesrkkur ederimm
0 oy
(2,920 puan) tarafından

Çok geçmiş olsun canım ya noldu bi an da ki dün bişeyin yoktu 

tarafından
Ewet gce zaten bi atesya basiyodu elim ayam.bosaldi ses etmedm.norml.diye. ama gce bir kalktm yaniyorm. Bogazm kuruyo hep.
(2,920 puan) tarafından
İyi de doktor nasıl bişi demedi bakmadı mı ki
tarafından
Enfeksiyonm var o hic gecmeyen.. hamile oldgun icin bsi yapamiyorz dedi. Nts guzel dedi. Ama kadn dogumna gt yarn dedi.
(2,920 puan) tarafından
Dikkat et ihmal etme canım doktorun bi görsün seni çok çok geçmiş olsun canım benim
tarafından
Saol.kuzum yaaa
0 oy
(1,183 puan) tarafından

canim gecenlerde bende ateslendim esim dusa soktu surekli anlima bez koydu ustumdede sadece atletim vardi zorla oyle dusurdu atesimi

tarafından
Bnmde ole cnm ustmdekilr ck ince hicbyrm tutmuyo
(1,183 puan) tarafından
bnde 2 gun cektim acilde bnada bisey yapilmadi
0 oy
(6,640 puan) tarafından

Canım cok geçmiş olsun. Ilık bir duş al ihlamur endeksiyonu geciriyor günde 3 fincan tuketebilirsin ve 3 litre su tüketmeye özen göster.Allah acil sifalar versin.

tarafından
Doktorm.1 bardak ic dedi ya :(
(6,640 puan) tarafından
Bana da dr um 24 saat içerisinde sabah öğlen akşam 1 er bardak icebilirsin demişti
0 oy
tarafından

Ayak altina vicks sür canim. Yada sogan dilimleyip koy. Dusa gir ne soguk ne sicak ortunce kalinda giyinme fazla. Cok artarsa esin sirkeli su yapsn sana bez isindikca degistrsn alnina boynuna koltuk altina fln koysun

0 oy
tarafından

Sirkeli su canım her eklem yerine koy çok geçmiş olsum

tarafından
Saol kuzum ama tenim ck aciyo.
0 oy
(1,637 puan) tarafından

cok gecmis olsun bendede var enfeksiyon ilerlemez ins tehlikeli

(1,637 puan) tarafından
valla bendede bulantiyi artryo cnm enfeksiyon baya arttrdi yani
tarafından
Evet hic migde bulantsi cekmeyen ben bni mahvetti
(1,637 puan) tarafından
ins kurtuluruz canm hamislik zor zaten bde enfeksiyonmuz var
tarafından
Ewet enfeksiyonumz var kramplarm.var bacagma gren ve sol.bacagmdan hic ckmadayan. Sabah sag elim uyusup sisiyo ohoooo.
(1,637 puan) tarafından
ins gececek bu gunler sonu guzel olcak canm

İlgili sorular

1 cevap 121 göst.
18 cevap 705 göst.
28, Şubat, 28 Ftmdila33 (495 puan) tarafından soruldu
3 cevap 304 göst.
11, Haziran, 2019 misafir tarafından soruldu
6 cevap 302 göst.
26, Şubat, 26 Berivanadnan (197 puan) tarafından soruldu
4 cevap 285 göst.

113,504 soru

2,912,273 cevap

8,787 kullanıcı

...