Kizlar bimin uygulamasından 350 liraya aldım uygun mu kullanıp memnun olmayan var mi acaba ?
Ben ikeanin sehpasini aldım çok memnunum hem de hafif kullanışlı.
Tavsiye ederim bime a101 e çocuk sandalyesi de geliyor renkli onlardan da sandalye almıştım iki oğluma 2 yıldır falan kullanıyoruz çok memnunum
Bundan var bizde memnunum
1,512,448 soru
24,669,278 cevap
367,164 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın