Bazen Öyle oluyorum ki hiçbisey beni mutlu etmiyor tahammül edemiyorum hiçbiseye ama sonra bakıyorum evladıma toparlanmaya çalışıyorum dışarı çıkıyorum hava alıyorum bu bile iyi geliyor
Aslında bir yerlere gitsek ufak tatiller yapsak bize çok iyi gelecektir diye düşünüyorum
1,512,558 soru
24,670,813 cevap
367,245 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın